КАТ замислят генерално решение - максимум 1км/час в населено място, до 2 км/час извън населено място и до 3 км/час по магистралите. Следващото предложение на КАТ ще е да вървим пеша, а те да ни глобяват.
За изпълнение на новия закона предложен от КАТ, най-добре ще е да искаме производителите на автомобили да монтират съоръжения за теглене на автомобила от човек. Впряга се човекът и тегли автомобила. Май така ще е най-безопасно и най-много човешки животи ще се спасят.
Най добре ще е шофьорите да бутат колите, вкл. и по магистралите. Така ще е по-безопасно и както казват зомбираните - по-ниската скорост ще спаси човешки животи.
30 км/час за улица между блоковете, където и 20 км/час е много и 30 км/час, на широк прав път, където и 50 км/час е малко. КАТ друга дивотия не можа ли да предложи... Човек трябва да е много праволинееен и да не може да предвижда какво ще се случи, за да си мисли, че щом е по-ниска скоростта е по-безопасно, а реалността е че много често ще е по-опасно.
Това с по-ниската разрешена скорост е тествано в някои държави и като правило винаги дава лош резултат за държави като България по отношение на контролът за спазването на правилата. Доста хора разсъждават много наивно - щом го пише в закона, значи така е и в живота, а това в България много рядко се случва. Дали ограничението ще е 50 или 30 км/час, на практика няма да повлие на скоростта, с която се движат повечето коли, примерно 60-70 км/час, а само катастрофите и глобите ще са повече.
До Мирослав ДА АМА СВИНЕТКА ЩЕ УМРЕ ОТ ГЛАД В ЦЯЛ СВЯТ АКО ИЛЕЗЕШ НА МАГИСТРАЛА ПЛАЩАШ--ТОЛ ТАКСА НЯМА ВИНЕТКИ У НАС ДЬРЖАВАТА НИ РЕКЕТИРА А НИЕ --АВТОМОБИЛИСТИТЕ--СИ ТРАЕМ ДО КОГА БРЕ КЬДЕ СЕ Е СВРЯЛ С АБ
Румънците какрат доста бързо и рисковано, и у нас също,както в Румъния.Там пътувах към Брашов и пътя беше не голям,но се движеха румънците с доста високи скорости и то почти всички,тъй че и затвоа са на първо място.
Има сигурен начин за увеличаване на нарушенията, катастрофите, ранените и загиналите, който го тестваме вече три десетилетия - увеличаване на наказанията в закона и засилване на ограниченията.
Повечето катастрофи са след нарушения, а нарушения се правят когато няма контрол, както е в България. Това е проблемът - липсата на контрол, а това със скоростите по-скоро ще увеличи катастрофите. Има едно много старо правило - когато намалиш много разрешената скорост под безопасната за пътя, катастрофите се увеличават, но в България това май не се знае, тъй като няма експерти по въпроса, а се изпълняват дивотиите на КАТ, където няма експерти по пътна безопасност.
Мирославе, къде ги видя т.н. магистрали ? В сравнение с Европа, "Тракия" е добре изглеждащ селски път . Същата теснотия ще бъде и "Хемус", Строим от днес за вчера !!!
Нито преди нито сега имате тяхната подготовка и възможност да действате навсякъде по земното кълбо УСПЕШНО ,а да използваш ресурса на цялата дъпжава който седи зад теб се искат много технически и експертни качества ЕЛЕКТРОНИКАТА --трябва да може да се използва--всеки един от тях знае три езика и прочие и прочие --това е от един киноман .
АМА МОЛЯ ВИ СЕ СЛОЖЕТЕ ОГРАНИЧЕНИЕ 5КМ/Ч - ПОВЕЧЕ ОТ ТАЯ СКОРОСТ Е УБЙИИИИСТВЕНО ВИСОКА, ЧОВЕК МОЖЕ ДА СЕ СПЪНЕ, ТИКВАТА МОЖЕ ДА СЕ ПРЪСНЕ, МВР ТРЯБВА ДА ПТЧИТА ДЕЙНОСТ......ДОЛУ ГЕРБ,ТИКВАТА НЕ МИ Е ПРЕМИЕР
А КАТ ще имат ли моиблни пунктове за технически преглед? Щото ако нямат, вменяването на задължение на служителя на КАТ, дали даден автомобил пуши, дали е трошка и дали изобщо има технически неизправности е ПРЕДПОСТАВКА ЗА КОРУПЦИОННИ ПРАКТИКИ
Във Франция няма пътен данък, селските пътища са безплатни, но магистралите са платени. Около 10? на 100км. Крайно време е и унас да направят тол система и да плащаме на изминато разстояние! ТИР-овете и автобусите трошат най-много = ще плащат най-много. Плюс това трябва да се забрани на камиони които минават транзит да ползват друг път освен магистрала, обаче идва и другия въпрос - имаме само 1 магистрала горе долу... дето се вика толкова сме назад, че и малко в страни...,
Идват нови закони на пътя! Трябват ли и нови ограничения?