До Анонимен"Няма квартал Норт Харбър в Копенхаген. Има квартал Nordhavn,"---Ами, нашите (сайтът) нали превеждат от Ройтерс, а там вероятно името на квартала е дадено в английски превод. Нашите не си правят труда да се занимават с география. "Чукча - не читататель, чукча - писатель".P.S. Чувал съм във Венеция англичани да казват "Grand Channal" вместо италианското "Canal Grande", така, че ... 'айде, простено им е. :)
Излъскали се, а отвътре гнили. Северозападнала европа.. взимат от нас за да заселват там щото никой няма да остане там където няма вода и храна.
Дания е дъно на море. Скоро ще карат лодки както и половин европа, както казват всички- планинските страни ще станат по скъпи от швейцария.
Това което е в Дания сега като: Инфраструктура, Култура, Поведение, Закони,Манталитет и ред други неща.- скоро няма да го видите никъде на Балканите. Още по малко в София,- даже хич. Не съм краен. Просто не знаете, и не искате да знаете какво е Дания. Знаете че духа вятър,вали 366 дни, и данъците са,оле мале, особено за коли с голям мотор,и те са студена нация. Не знаете друго, че имате права и облаги ако отговаряте на определени условия. Много я плюят, защото искат само да вземат.
О да ще заличим СО2 емисиите като се върнем в 18 век, много удобно. Проблема с въглеродните емисии днес е в мръсните икономики като Индия и Китай, които генерират половината СО2 емисии в света, а не в ЕС, не България или Дания, не в Копенхаген или София. Този проект е крайност и като всяка друга такава е пример за човешката глупост.
До До 5Бил съм на толкова места в Дания, че ще ти паднат бутоните от клавиатурата, ако разбереш. Осветени аутобани и червени фенери има в Холандия, в Дания такива няма.Не живея в България.Дания е гадна дупка.След някоя и друга година ще разбереш. И един урок по датски от мен. s на датски се чете s, градовете са Оденсе, Хелсиньор....това не ти е немски.
Когато се говори за нещо, което е добро някъде по света, незнайно защо онези 80%, смятат, че то ще е добро и за София, без да е налице цялата съвкупност от условия, които го парвтя добро извън Българяи. Е, няма да стане. С велосипедите също е така. София не е пригоден за велосипеди и да се прави живота на хората труден, като се завземат площи за велоалеи от пешеходци и автомобили е проява на популизъм, некадърност и късогледство.
Гъстота на населениетоСофия - около 2500 човека на квадратен километърКопенхаген - около 5900 човека на квадратен километърИ да, София има голяма гъстота на населението като за България. Дали е най-гъсто населения град, не знам. Може и Мелник да е по-гъсто населен. И съм роден в София и винаги в София съм живял - от много десетилетия, въперки че в доста градове по всички континенти съм ходил.
София-малка гъстота на населението ???Ти къде живееш бе юнак?Това е най гъсто населената територия в българия на такава малка площ. Рядко населено е Осло.
Явно си бил в ,,оня квартал" до гарата,със червените фенери,тъмнокожите,,датчани" и азиатските магазинчета.И за тези които живеят Столипиново или Филиповци ,Пловдив и София са дупки. Ако пък и живееш скотски живот на мигрант твоето отношение е ясно.Дания е една от най -уредените държави за живеене,пътуване и туризъм Малка е и осветените аутобани,т.н.,,ТОАЛЕТ" на всеки десетина километра,чистотата са завидни Одензе,Орхус,Хелзингор също са градове примери.
В Дания и Холандия велосипеда се кара целогодишно, докато в България само през лятото и то от малко хора, които не изглеждат много наред. Престъпление е да се затруднява движението на хората заради велосипедистите в България.
За разлика от Дания, Холандия и други държави, в България само комплексари се качват на велосипеди и карат по едни измислени велоалеи, които не трябва да са велоалеи. Копенхаген е с гъстота на населението около 5800 човека на квадратен километър, т.е. повече от два пъти повече от София. Нормално е в град с голяма гъстота на населението да се набляга на велосипеди, докато в София е обратното - малка гъстота на населението и велосипеда е пречка.
Който е бил в Копенхаге е видял и знае че на тема велосипедно движение.,те са уникални.Велоалеите са абсолютно из целият град ,няма център няма ментър.Когато отидеш за първи път се втрещяваш от синхрона между автомобили и велосипеди/със собственни светофарчета и в най гъстото движение/Никой не си и помисля да ходи или да спира в велоалеите.А пред училища и институти е препълнено от ,,паркирани" и незаключени велосипеди,макар че от както нашего брата стигна до там и....почнаха да ги заключват
Копенхаген е равен като тепсия, климата също е много благоприятен за колело. Зимата температурата рядко пада под "0". Изкачвай февруари месец от хотел Хемус до Кемпийски или от стадиона до телевизионната кула.
Българин(О) е ***-комплексар и затова десетилетия още няма да се качи на колело. Можеби помните филма "Селянина с колелото"?
Повече велоалеи, по-малко коли: Копенхаген – зелен оазис