Не ми изтривай коментара, оправи си заглаеието на статийката, м. ъ. р. ш. л. е. к, стига с този автобус - ковчег бе празноглавции, стига с тези сензационни заглавия, от вчера сте ги заповтаряли тези ковчези кухи драскачи, имайте малко уважение тъпани, колко по различно ще е да пропуснете тази дума, ши.. баните ви статийки повече ли се четат пишейки така? М.м.ви. е.. а малумна. е...а.
До Анонимен 33//Напрегнете и минималните си когнитивни възможности "Антонов Ан-14 Пчьолка (условно наименование на НАТО: Clod) е съветски лек транспортен самолет. Производството започва през 1966 г.Поради изключително стабилните си характеристики, с Ан-14 може да лети всеки, които е изкарал няколко часа тренировъчни полети. Няколко дузини от този самолет са останали в експлоатация.Виж те става въпрос и за любимото ви НАТО, а то е нашата гордост и упование
правителството прави милиони от трева и проституция.ако тези сфери бяха законни с париоте от данъци, можеха да се купят десетки медицински хеликоптери и да се разпределят в страната, за да не се чака 30 мин, а 10 !! властта има най-голяма вина, другото са човешки грешки и случайности !
За тези, които не знаят. Тези 30 минути онези от линйките ги броят от момента, в който линейката тръгва по това повикване, а не от момента на обаждането по телефона. Обаждаш се в 16:00, линейката тръгва в 16:59, пристига в 17:00, според Спешна помощ е пристигнала за една минута, а не за един час, както е в действителност. Та така с тези 30 минути.
звено "Медицинска авиация",което имаше Ту134,с две операционни зали,отделно няколко Ан-14 , хеликоптери Ка-25,Ан-2,които бяха като въздушни линейки.-Пххххаааааа!Парашутисте, и ти ли излезна без нормално разкритие! :))))Кога е има такива работи, май си пийнал метилова водюка и бълнуваш. Интересно колко въртолета могат да кацнат на тая ***, или Ту-134 ще се приземи вертикално? Оставям настрана моделите Ан14 и Ка25, които съществуват само в травмирания ти от форцепса мозък...
До Анонимен: Автобусът се е преобръщал. Без колани са били като в месомелачка - мятали са се от пода до тавана и обратно 2-3 пъти поне и са се блъскали в седалките. Коланите не са само елемент от модния дизайн... хъм...
Покривът е смачкан, значи който е успял да легне на пода или под седалката има шанс. Ако са били с колани загиват правомерно по закон. Без колани са нарушители, но живи!
Логично еСъщо е логично вместо до дава правителството 200 милиона от нашите пари за реклама на европредседателството да даде по 10 000 лв на всички град да си организира спешно звено тип национална гвардия (не медицинско но е критично при бедствия да го има докато пристигнат от по-далеч линейки и пожарна)
Не е ли логично България да има "Медицинска авиация".Няколко хеликоптера примерно 8-10 за площ и терен като България ще са достатъчни.Някои от болниците имат в прилежащите им паркове имат хелекоптерни площадки.Някога по време на тъмния социализъм имаше звено "Медицинска авиация",което имаше Ту134,с две операционни зали,отделно няколко Ан-14 , хеликоптери Ка-25,Ан-2,които бяха като въздушни линейки.
По този път ако се кара с повече от 50 си е опасно и когато е сухо. Това е планина, испйни места. Ако някой не си е правил сметка, сам си е виновен.
На 16 Септември 2018г. от 12:00 ще се проведе Мегапротест пред Народното събрание в София! Всички български граждани са поканени на протеста срещу правителството и всички мафиотски партии - герб, бсп, дпс и т.н. Страницата на протеста - https://facebook/borisovmafia/
На 30-тата минута била първата линейка до автобуса ковчег