Не разбрах само защо е арестуван шофьора на трактора..все едно той е виновен, че евентуално манталите са карали с бясна скорост, дрогирани и без книжки
начина на поднасяне на заглавието, и факта че отново в новината няма подробности, дори и инициали на пострадалите при тежкия инцидент, ме навежда на извода, че оригиналното име на "православен" е било дилинджи топрак или нещо в тоя стил.
Защо в правилника за движение по пътищата няма забрана за движение на селскостопанска техника по пътищата между села и градове? Такава има в някои западни държави и затова правят временни пътища между нивите,а у нас по класните пътища се движат трактори, косачки ,комбайни и всякакви бавнодвижещи се и по-важното, че са не обозначени без светлини ,заемащи цялото платно ,защото тази техника е едрогабаритна.На платното изнасят кал на големи буци които стават хлъзгав проблем или хвърчат от тях растен
От статия само разбрах само че някакви са се блъснали някъде си и са арестували шофьор на трактор. Кое как е станало можем само да гадаем и да си съчиняваме истини понеже тази статия не ни казва абсолютно нищо.
До уточнение В селата в първомайско вече има много турчеещи се българи от Родопите с турски имена! Православен е едно от тези села.
До проблемни пътищаНАЙ-ПРОСТОТО и лесно правило е-Като не виждаш добре пътя пред себе си, намали скоростта!Ако пътуваш в ограничена видимост, намали скоростта!Ако пътуваш в намалена видимост, намали скоростта!
Всяка вечер имах нощно каране рез около 8 села след 23 ч вечерта нямате представа какви внезапни срещи след завои с каква ли не селскостопанска техника ,а за каруците на братята който са задължително затъмнени особено при акция и още един проблем след завой по време на дъжд постоянно попадах в едни кални участъци причинени от голяма арендаторска техника вярваите ми ако е минало малко време изобщо не се вижда и изхвърчате и това и сега е така местните знаят младите и приходящите са в капан..
Виждал съм катастрофа нощно време автомобил удря току що качил се трактор на шосето с прикачен инвентар на прав неосветен междуселски участък като са дигнати тези фрези и плугове точно в предния прозорец --изобщо не вярвам ,че колане е можел да ги спаси и винаги съм си мислил че или трактора е бил без светлини или прикачния инвентар е пречел те да се виждат просто не вярвам ,че на такъв прав участък двама човека няма да видят светлините после четох че трактора е бил осветен....ама после..
Не са предпазливи са хората --- пътищата ни сякаш са направени за скиори от едно село до друго може да са от 3 до 5 км ,но да има 6-завоя такова криволичене ,забележете че на запад се стремят към прави участаци за осветеността на тракторите и каруците не ми се говори завои обрасли с храсталаци и примерно нещо спряло или каращо с 10--20 км ти караш с 90 мислиш ,че всичко спи и КРАЙ , а ако са били пиинали или са карали още по-бързо или трактор без осветление на ремаркето или току що излезна.
въййй... не му трябва на човек да чете крими раздела. Всеки ден някакви сакатлъци, или се пребиват с колите, или се стрелят, или се дават в морето от малллоумие, или се изззнасилват или се крадът едни други... принципно за малка държавица като нашата доста често се случват всички тея неща...Леко сме си неграмотна нация, то тва не е от беднотия, а от тъпоччча
КРАЙНО ВРЕМЕ Е журналистите да започнат да правят разлика между "задържан" и "арестуван"."Задържан" е човек, за който има данни, че е извършил престъпление. Задържането не може да бъде за повече от 48 часа."Арестуван" е човек, когато прокуратурата поиска заповед за арест и съда разпореди арест.В случая, трактористът е "задържан".
Очевидно загиналите грубо са нарушили законът и са карали с превишена скорости без предпазни колани.И защо трактористът е задържан?Може и да не е задържан а авторът просто да пише с оная си работа.Не се знае каква е била конкретната ситуация,но както е описано тия в колата са се фраснали в ремаркето.
От информация на КАТ и процент от статистиката. Слаб шофьор без отговорност, технически не поддържано транспортно средство са мюсюлмани, помаци, турци, гагаузи,роми и от русия. Случая е един от тях.
Ти явно си катаджия, но от сегашните. Онези преди 1989-та веднага ни глобяваха, ако направим нарушение и спазвахме правилата.
На някой все КАТ му е виновен,но КАТ не може да бъдат на всеки километър.Дори и на всеки метър да са,който не мисли като кара,пак ще се блъсне.Трябва си дисциплина и спазване на правилата.А това се учи не за 30часа,а поне за 3месеца,както беше преди,и тогава нямаше толкова катастрофи.Сега няма кой да ви чака.Инструкторите гледат да ви вземат парите,и друг да идва.
Абе, някои четат книжки и пак не им увира акъла. Преди няколко дни имаше тук статия за ползите от колана, половината коментари бяха, как коланът само пречи.
Прав си. Лошото е, че те стават все повече по пътищата, не знаят правилата, карат пияни, КАТ както винаги спи. Никой ни застрахован от фатална среща с тях на пътя.
Православен потъна в скръб. Жертвите от ПТП-то са от там!