Тия короли са скучни и прости като леща. На бащата и братчеда королите постоянно са в сервиза. И бащата изгоря заради брчеда да си купи корола. От немско по добро нямя.
Татко си купи Корола 2003-та от магазина , вече е на 550 000 км и само веднъж в сменян съединител и останалото консумативи и дребни ремонти ( биалетки , тампони и т.н. ) Няма такъв звяр...
имам тойота ярис, производство '99.. сервиз съм й правила точно два пъти, купих я 2010 година, един път скъса маркуч на радиатора и втори път климатика се спука, разбира се от моята небрежност.. така или иначе не слизам от тази кола и няма да я заменя с друга, нищо че е на 200 000км.. малък разход на гориво, лесно паркирам навсякъде, не ми създава главоболие, малък данък. Преди две години и мъжът ми смени мерцедеса с тойота ярис 2013, фенове сме на тойота
Качеството и здравината на тойотите е неоспоримо, но колите им в повечето случаи са грозни. C-HR е сред най-грозните!
Хехе, че този пешак дори един Дъстър ще го направи само да си говори та камо ли Йети или нещо над него.
Някой по долу задава въпроса защо в Бг. цената е толкова висока ? Ми щото у нас всеки дилър е на печалба мин. 6 000 лв. на а-л . Говорим за евтините модели по марки . Във Щатите почти всички японски брандове имат огромни заводи и не се плаща вносно мито .И не на последно место е качеството на автомобилите за Американския пазар , без компромиси . Все пак Америка е огромен пазар , континент, със платежоспособно население !!!
Да не каже някой че съм хейтър - открай време (повече от 10 г.) карам на дълъг път само авенсиси - добри, стабилни коли, страхотни за цената си. Сменям ги през 3-4 г. с по-новия модел.
От що е грозно, е чак убаво! Така би казал селякът. За мен изборът е само един-s classe! И нищо друго! Това е моето скромно, но компетентно мнение...
Това недоразумение върви колкото фиеста или поло с най-малките двигатели - ако не искаш да останеш на кръстовището като ти светне зеленото трябва да го изрежеш. Трябва му по-голям двигател. Че е грозно не коментирам, на някой пък може да му харесва, де да знам.
ми тук в сащ всеки втори автомобил е тота, следва хонда, нисан, субару, хюндай, американнските недодялки и след това са германските. може би щото америкените са прости и не разбират от качество.
То и да свалят цената вде тая - германеца има неколко по- добри отвсякъде джипки а не талиги.
И като съм почнал да пиша - абе, пичове, какво ви е мнението за газова система " Ланди -Ренцо" Само не ме питайте за подробности, щото нищо не разбирам! Колата ми е на газ и бензин и отзад (на колата - не на *** ми! ) пише bifluel.( т.е. на два вида гориво -хахаха - така си го превеждам аз!)
Иначе исках Тойота Рав 4. Но щеше да е егоизъм да угодя на себе си и да пренебрегна реалностите! Така че - като за обикновен български гражданин - доволен съм!
Дърво е, лоша динамика, грозна. И преди някой да ми каже че гроздето е кисело - имам Ланд Крузър чисто нов + още две градски клас коли на по 2-3 г, едната от които пак тойота. Фен съм на марката отдавна, ама да си го купиш това трябва да си ептен извpaтен.
Toyota вдигна цената на кросоувъра C-HR