Метрото е единственото хубаво случило се в София след 89-та и то въпреки политиците. Да благодарим на ЕС и на крадливите ни политици, че и ние усетихме нещо, щото ако всички пари бяха използвани по предназначение, вече трябваше да има 6-7 лъча, а не два. Няма да коментирам, че голяма част от тунелите бяха прокопани още преди 89-та.
Kato chovek, jivql v razlichni stolici na Evropa (Paris, Bruxel) i patuval v mnogo drugi mi se shte da otgovorq na komentara, che metroto ni v Sofia bilo sus stari vlakcheta vtora upotreba. Elate da se povozite v metrata v Paris ili v Bruxel i togava shte govorim za stari vlakcheta. Metroto v Sofiq za men e nai-hubavoto metro, v koeto nqkoga sm patuval.
Стига сте мрънкали за най хубавата придобивка която получи София бе л.и.г.л.ьовци.Само слепец и не нормалник може да плюе и недоволсва.Прав си 17 или малолетните глезльовци
Ох, то пък едно метро с едни стари влакчета втора употреба, амортизирали, от къде са ги закупили, сигурно са отчели пари за нови. И с две пресечни линии само, но върши работа, няма да си кривя душата. Че с тези фалшиви таксита преди дето ни возеха до летището страх да те хване. Последният път, когато се качих на такова, шофьора май беше дрогиран.
Всеки плюещ метрото е или далеч от София ,или пубер не друсал се в старите ,,Икаруси", висял с часове по спиркитеобикновен л.уд,или любител на максимата ,,По добре беден и болен,от колкото богат и здрав.Метрото е прекрасно нещо,едно от най хубавите неща случили се в моя град,а живея тук 70 години. Децата и 20-30 годишните имат всичко днешно като даденост и е естественно нямат нормален критерий.На хубавото се свиква бързо и кусур му се търси но да плюеш метрото?Просто не си софиянец
Кога най-сетне влакчетата по 2 метродиаметър ще се движат на по-чести интервали, особено в пиковите часове сутрин и вечер е почти невъзможно да се пътува нормално.
Метрото е гадно и мирише, защото не се проветрява, но пък климатика върти въздуха във вагоните без да вкарва свеж отвън. Т.е. прохладно, но задушно до безобразие.Отделно - с времето за стигане до метрото, чакане на нередовните влакчета и самото пътуване спокойно се изравнява с времето за стигане с автомобил. Крайно време е да се вземат мерки за учестяване на целият градски транспорт. Наземният е безобразно бавен и отвратително рядък.
нещо не го вярвам, в момента ми дава че за 25 мин в час пик ще сляза с автомобил до орлов мост.с метрото дали ще стигна за 12 минути?спрямо с надземният транспорт може да е по-бързо, но с автомобил само ако го отчитаме от спирка в центъра до спирка в центъра, където с кола няма лесна проходимост.
Поредната лъжа за мeтрото, ако се смята времето за пътуване с влакчето като се прибави времето за стигане до метрото накрая се оказва, че времето е горе долу еднакво, а през зимата да не говорим . Така че си гледайте работата това си е поредната поръчкова статия която да убеди хората, че градския транспорт е за предпочитане.
Новината е добра, но понеже съм типичния оплакващ се мрънкач ще кажа, че метрото е гадно и мирише, а Костов и Бойко са виновни за това положение!
Дължината на кой перон? Пероните строеби преди ГЕРБ са по-дълги о влачетата могат да са по-дълги с един вагон. Сега са по-къси, защото Бойко Борисов бързаше да реже ленти и направи пероните малки. Скоро ще се наложи да ги удължаваме и тази икономия ще ни излезе през носа.Колкото до метрото като цяло, даже и с третият лъч, метрото едва ли ще поеме повече от 10-15% от пътуващите с градския транспорт в София, защото покрива много малка част от София.
Да, по-бързо е, но връзките до метростанциите забавят значително, което увеличава времето за пътуване. Да не говорим, че сутрин между 7.30 и 10.00ч. дори не можеш да се качиш в обществен транспорт в посока център, от пренатоварване на пътниците, които отиват до централните метростанции! Е при това положение, при което ми трябват около 30 минути до метрото и още 20-30 качване и пътуване във влака, по-добре май да си отида с колата-пак 50 минути ще ми трябват!
Не мисля, че може са сложат повече влакчета от колкото станциите на метрото могат да обслужат. В смисъл общата дължина на метрото трябва да бъде колкото е дължината на перона.Иначе метрото е наистина много бавно. Каква е максималната му скорост?
вътре сме като сардини, братче - тоя ми говори за средна скорост. сложете повече вагони, мишоци такива!!!
Ееееее,вие открихте Америка.Разбира се,че е по-бързо.Въпросът е,че не всеки може да го ползва,въпросът е,че въпреки метрото трафика не е намалял,а дори се е увеличил.
Да но без достатъчно влакове няма да стане,както и с унищожаването на наземния транспорт.Едно от милионите доказателства,че съсипване всичко до което се докосвам е метрото.Превърнахти то в ад с 5-6влакчета,а другия транспорт изчезва
зависи от дестинацията и от трафика - много пъти ми се е случвало с кола да стигам по-бързо от метрото и естествено по-комфортно, като вали дъжд в София в метрото също вали!!!
Софийското метро – два пъти по-бързо от колите!