И кметове, и депутати обещаваха ремонт на мостове които са последно ремонтирани преди да се родя. 30+ годиниИ за път Русе-Бяла се слуша от 100 години, и за ремонт на улиците слушаме от цяла вечност. Но с прости очи ежедневно виждаме, че данъците ни не отиват за поддръжка на инфраструктурата. Затова целия ни град е като Сталинград след немска обсада. Трапове, дупки, окопи и тн.Затова съм 1000% сигурен, че и тази както и много други катастрофи са по вина на държавата!
До 34 Живея от години на алея Възраждане в град Русе. Всеки ден по жп линията минават влакове на Булмаркет. И не съм забелязал да се движат с превишена скорост.Дали вината е на държавата заради плачевното състояние на цялата инфраструктура - Сараиския мост в Русе е подпрян с колове за да не рухне, а всеки ден по него минават хиляди хора с лични автомобили, тролейбуси и тн. Вината не е на машинистите. По мой наблюдения най вероятната причина за катастрофата е държавата!
До ОтговорВиж си само правописа - ти си нагледна реклама, че гербавите се крепят на гласовете на неграмотните.
До DiesIraeВиж, по принцип съм съгласен с теб, но все пак затова на гарата е имало ограничение, което машинистите не са спазили.Останалото (незаключена стрелка, искра от гарата и т.н.) са празни лакардии с цел намаляване на обезщетението, което трябва да се плати.
"...По данни на фирма "Булмаркет" след изтичане на пропилена..."Това е доказателство, че фирмата признава техническите проблеми на вагона-цистерна, който транспортира взривоопасни материали!Машинистите реално нямат никаква вина!Ако "експертите" са толкова "умни" нека да направят следствен експеримен (не в БГ) - Как и защо ако "гръмне" с такава сила указаният вагон на тази композиция може да преобърне целия "влак"?
Като се движите в градът си и минете покрай жп линия. Само я погледнете.Дъските изгнили от годините влага, релсите проядени от ръжда. За прилежащата инфраструктура няма какво да се говори. На повечето места тя напълно липса.Последните 30 години всичко се ползва докато грохне тотално и затова такива инциденти ще зачестяват. Сега е 1 за година, скоро ще са по 2,3 на година и така докато станат ежедневие, защото държавния апарат тотално е абдикирал от задълженията си!
Естествено, че държавата неможе да е виновна.За нито едно ПТП в страната не е виновна нацепената пътна настилка с трапове, траншей, окопи и др. отбранителни позиции. Няма вина и в тоталната липса на пътна маркировка извън градовете (и на доста места в градовете) или ако я има, че не съответства на пътните знаци. Както и, че тунелите и мостовете за последно се ремонтирани когато са строени от немските инженерни войски 1944. Същото е и с БДЖ последния ремонт е бил от нацистка германия 1943!
"На крив хей вълната му пречи"АКО ПРОПИЛЕНЪТ НЕ Е "ИЗТЕКЪЛ" ТО НЯМАШЕ ДА ИМА И ПРОБЛЕМ!!!НО шефовте на фирма "Булмаркет" търсят "под вола теле"!Фактите говорят, че цистерната е била технически НЕИЗПРАВНА!!!Ако при изтичането на пропилена композицията (влакът) е намалил скорост - то напълно възможно е образуването на искри в спирачките на вагона! Пак цистерната е виновна!!!
До ВрачанинПостроиха и продължават да строят......... Туй АЕЦ Белене, туй Южен поток, магистрали на всякъде из страната, заводи отвортиха и понеже хората са *** всички избягаха вместо да си стоят в новите заводи в България и да си карат по новите пътищаБе що говориш глупости?
До Не спорете 14 Не е същото. ГЕРБ поне построиха многа , докато БСП направиха едно голямо нищо , но пък имаха желание и обещаваха.Така де.
В тази държава за всеки инцидент е виновна "превишената скорост". Факторите състояние на пътя, маркировката и т.н. са извън сметката по презумпция. Само в един случай не е виновна превишената скорост и водача - инцидента с детето на транспортния министър.
През последните 9 години 7 управлява ГРОБ. Кой да обвиняваме за лобистките закони (например, че ГО на един вагон с опасен това покрива по-малко от ГО на автомобил), за състоянието на БДЖ и инфраструктурата, за действащия наказателен кодекс и т,н,Кажи кой пък да недоволстваме срещу него?
До Старият машанаст 15 От написаното разбирам че работиш в ЖП и ситуацията ти е ясна. Но тук някои гадаве се опитват да свалят Байко от власт , защото чевека е успешен премиер, а това съсипва имиджа на БСП.
Важното е че меркелът на балканите обикаля света и ръст глупости, а че българите март няма значение! Важен е Меркелът.
До Споделена ВИНА 3 Благодаря за съвета . Не съм убиец и пак ще гласуваме за ГЕРБ. Други по добри няма.А ти си много заблуден човек.
Колко ръководители от БДЖ подадоха оставка след инцидента? ? 0Министъра подаде ли оставка- 7 жертви унищожени къщи и съдби. Навсякъде другаде в ЕС това щеше да се случи но в държавата на магията и Бойко никога. 7 убити в Нови Искър от човек издирван фа влезе в затвора 6 години- да има наказан полицай уволнен началник министър в МВР няма и няма да има. Колко измират от скъсан язовири- уволнен министър или чиновник не.Това не е държава а мафия и мащеха за народа си. Търсете още.
Всичките ни "свободни" медии свенливо не споменават един факт: точно тази отсечка е ремонтирана месец преди катастрофата от фирма на един пълничък бизнесмен бивш кандидат за шеф на ДАНС. Нямат шанс собственика на влака и машинистите -ще ги сготвят
Защо всичко обръщате на политика бе платени юнаци.Ясно че е за пари но какво общо има ,,Гроб" с незаключена стрелка? Като критикувате ,поне разсъждавайте .Иначе е смешно и нивото на река Дунав да свързвате с Герб.С небивалиците си не привличате а отблъсквате симпатизанти ,драги млади другари.
Това е нещо което се установява в дена на катастрофата. След една година е е късно бате! То може и извънземно да е виновно, но е отлетяло. Смешници. А скоростта на влака, празните вагони в средата в състава на влака, ехоо......
Нова версия за трагедията в Хитрино: Незаключена стрелка!