Колите на газ са една добра алтернатива за хората с малки възможности,предвид бъдещата забрана на старите дизели.Една такава кола с РАБОТЕЩ катализатор е по-чиста от всеки дизел!Което явно са разбрали и по Европата.Има градове,където е забранено влизането на дизели под Евро 5,обаче за бензинови е достатъчен катализатор!Впрочем и в САЩ* проблемът е решен по тоя начин.Може би защото нямат собствени модерни дизели.*не всички щати
Много по-често има изгорели дизелови автомобили*,отколкото на газ.Защо се получава така-нямам представа.Иначе взрив на газова бутилка прави по-голямо впечатление,докато дизела си гори тихо и кротко,без остатък.*Като че ли най-много горят колите на ПСТ(Пежо-Ситроен)
Преди 2 месеца регистрирах кола като преди да отида в КАТ и монтират АГУ. Но отказаха да я впишат в талона защото колата нямала бг номера а транзитни а уредбата е монтирана в бг. ЗАЩО ЛИ????За да платя после за нови документи.Еми няма да стане оставам си така , кой ще ми плати дето чаках ще трябва да чакам пак в КАТ.Няма такава държава!!!
Българите карат стари западни трошки по на 30 години, боледуват от рак и умират рано.Така е в ЕС, недейте да ревете.
Направете като в Дания - забранете ги изцяло ... Ама и двайате по 30 лева минимална заплата .... на час.
До Бомба с закъснителТака е!Около Коледа стотици къщи с монтирани нерегламентирани газови инсталации се вризиваха,но властите потулиха случаите за да не развалят празниците на хората.
А какво правим с газовите инсталации в апартаментите, инсталирани от частни лица. Не регистрирани никъде и не подлежат на контрол и проверки?
Всички който се изказват негативно за газовите уредби явно нямат никаква представа за какво става въпрос. Най- здравото нещо в един автомобил с АГУ е газовата бутилка. Непросветените явно не знаят че на годишни технически прегледи минават и газовите уредби.
Това с гърменето става от немърливост.Не може след като ви е минало гаранционното обслужване и повече да не стъпиш в сервиз и да си викаш "нали върви за кво да ходя"
Аз предлагам да се забранят всички автомобили на газ. Като мине такава кола на газ покрай мен и веднага ме лъхва един отвратителен мирис на газ.
Газовата бутилка на колите може да гръмне само ако колата гори или някой умник си е свалил поплавъка. Останалото са приказки от Шехерезада.
Въртят и сучат да клъвнат едни пари. Няма да стане от газовите уредби на колите. Пробвайте с нещо друго, белким хване декиш.
Карам бензинова кола с газов инжекцион вече над 100 хил.километри и няма никакъв проблем. Преди това карах дизел комънрейл и все ходех без пари, скъса ми нервите.
Тези които славят Тиквар Тикваров не разбраха ли вече, че докато този Монокнижник ни се упражнява ще има тормоз въс всичко възможно. Какво ли не беше, винетки, газове, прегледи, застраховки, стари коли - забраниш дизели и т.н. Бях в Португалия, спокойна и красива държава. Никой не задължава да си сменяш номерта, има стари от 60те. У нас, Тиквата и Шайката му се чудят как да дерат кожи, без нищо съществено да се прави. И се краде от всичко. Забрани десетки, защо? За да не се гледа колко краде!
Айде стига с тия глупости вече! "близо 160 хил. коли бомби". Като е вписана газовата в талона и се води под отчет вече не е проблем и е супер безопасно? *** нали сме в БГ и всичко което е ОК по документи е прекрасно.... Колко случая има на гръмнали автомобили заради неизправна газова уредба? Поне това което излиза по новините от 20 години сигурно случаите ногат да се преброят на пръстите на едната ръка.Аман от кухи гръмки заглавия!
До АнонименНе зная каква е статистиката, но за 32г. работа в Противопожарна Служба/говоря за голям град/, съм виждал два пъти взрив на газови бутилки на автомобили. Бутилките се взривяват при прегряване не от искра или някакво припламване.Друг е въпроса ако има изтичане на газ в купето на автомобила/обикновено хечбек/ и в смес с въздуха се стигне до взривоопасна концентрация, тогава и при най-малката искра се стига до взрив!
160 000 бомби на пътя! Всяка втора кола на газ с нелегална уредба