Подвеждащо заглавие имащо за цел да привлече интереса. Какви нови автомобили? Говорят за нови регистрации в КАТ, а не за първа регистрация на нов автомобил. Ми , че рекордьори ще сме. Какви да сме? Купуваме 20 годишни германски трошляци и след две години ги изхвърляме на вторични и хайде пак нова трошка нов внос и регистрацийка в КАТ. Аман от такива журналисти сътворяващи фалшиви новини в прослава на просперитета български под управлението на ГЕРБ и краля слънце.
Ами гербовите марки крадат най-много! Разказваха ми, как едни от Мюнхен били потресени, като видели в София за 1/2 час повече BМW-6, отколкото за месец у тях...
Още първото изречение от статията опровергава заглавието! Аз се стъписах като го прочетох, но после се оказва, че не били компютри, ами компоти. :) Това, аслъ, какъвто автопарка, такива и писачите на статии...
Мила ми, МигленоЗаглавието на статията отново е дълбоко погрешно. Редактора, пак ли спи?Миналата година ескимосите в Гренландия са купили един хладиник, а тази година цели два. Това е 100% РЪСТ на продажбите и определено НЕ означава, че ескимосите са купили най-много хладилници в Северното полукълбо.В училищата за бавноразвиващи, това се учи в 6ти клас. Въпроса е, драга ми Миглено: ти какво чилище си "завършила"?
До АнонименМда явно на тях колата им е най-голямата ценност, сакън да не се одраска. Нова кола се купува, за да ти служи безавариино няколко години, а не за да и трепериш дали ще е в гараж и тн. Аз си купих нова кола и си я паркирам пред блока както си паркирах и старата. Колата е средство за предвиждване и нищо повече.
Стига с тази здрава ламарина, за 4 години смених всичко де можеше да се смени на една лада- спирачния кръг , радиатори(малък и голям), предница, два пъти шлайфах глава, защото смесва маслото, свещи, делко, стартер(заради който си съсипах акумулатора) и списъкът продължава
Познавам лично няколко човека, които си купиха нови коли, но преди да ги купят, си осигуриха гараж за тях. То какъв е смисъла да захвърлиш десетки хиляди лева просто така на улицата?! Други от моите познати се отказаха да си купуват нова кола, както искаха, защото не можаха да намерят гараж.
Ти пък да не караш Ролс Ройс, уе майна?) Ако си *** по рождение, повярвай ми, 20-30 годишният Мерс примерно, който караш, не те прави по-големо г.ьзе, както казват в Перник. Щом хваля Ладите, значи се придържам принципно към тезата, че няма лоши марки, има небрежни и безотговорни собственици, които им по-лесно да обвинят "марката" за проблемите си, макар че си купуват амортизирани и стари коли, когато денги нет) И Ауди съм имал, и Пасат, батко ти е видял 2 и 200) Ай, со здраве.
До i-owigiЩом караш и ситроен няма да споря с тебе, явно нищо не разбираш от автомобили. А ладата я дадох на вторични, че нямаше почти останала не ръждясал ламарина.
До До 21 РуменПич, убеди ме. Желязна логика. Освен Ладичка си имам и самолет, обаче го държа в специален гараж, далеч от хорските очи, дето се вика. Иначе хората ме знаят само като "просякът с Ладичката и стария Ситроен", щото нали се сещаш, че по пътищата на България Бентли до Бентли и Мазерати до Ферарито. 20-год. Мерцедеси и БМВ-та? Ко? Не! - господин млад меринжей) Трета ръка коли в Италия, тук в БГ гараж до гаража, мила моя майно ле) Иначе имам подводница, ама за нея даже жена ми не знай.
естния 1,3 млн души за ку1 5000 нови коли, българия, за ку 1 6600, при 7 млн!!!!! , фалирала гърция 21 000, латвия 2млн души 5500 нови, словения 2 млн души 18600!!!!! ние сме най бедните от абсолютно всички в целия ес и извън ес! и не 2 или 3 а средно 5 пъти!!! видими резултати!,исландия 330 хил души по малко от варна 4000 !за какъв ръст говорим бе му хльовци нещастни. кипър 850 хил 3600 коли! дайте статстиката съобразно населението, отчайваща бедност!!!
Българете се скъсаха да пътуват по хубавите пътища с нови коли а плюват по Бойко не ги разбирам
Лошо броиш. Никой не си купува скъпа кола, ако ще я държи пред блока. Там пред блока ти са само евтините коли, а по-скъпите са скрити по паркинги и гаражи. Замисли се малко. Ако имаш пари за кола, която струва примерно 100 гиляди лева, ще я държиш ли пред блока си?
е ся кво стана? Преди време писахте, че българия кара най-стари автомобили на по 20год, а сега сме втори, на новите... в ЕС. Е хора не се излагайте, тая статистика я гледаме всеки ден, няма как да ви повярваме..., като и населението на България се явява население на голям европейски град в ЕС. Фалшиви новини, как не ви е срам
До 123Можеш да заблудиш някое пуберче, което се учи да кара на автоматични скорости, пък още няма книжка, но не и мен. *** пример. Имам Лада и Ситроен. В града имаше небивала градушка. Здравата съветска ламарина въобще не поддаде, най-много някава драскотинка, докато уж по-новия и "здрав" Ситроен беше надупчен като полигон от учение на руските Спецназ. Не дупки, а кратери, баце. На комшиите положението не бе по-различно. Толкова за "слабата ламарина" на братушките.
Нещо обиди ли се бе, Кочо ли си, Хасан ли си?) Карай си там 25-годишните западни екстременти, направени от рециклирана пластмаса и сваляй бабите на село. Не знам обаче кой те е излъгал, че си "г.ьзар с нова кола". Колко такива трошляци са минали през ръцете ми.. Западняците, ако не успеят да ги пласират на нищебродъй като теб, направо им издават некролог за моргата! Капитализъм по български, само се правим на Ивропейци) Ама нищо, Тиквата ще ви оправи за 800 дни)
ОК, щом сте казали. Новите коли са с клонящи към нула вредни емисии. Супер сме, значи и вървим към още по-добро. Да го имат предвид общинарите, когато твърдят, че колите замърсяват въздуха в София и затова таксата за синята зона трябвало да се вдигне два пъти. Да си измислят друга причина....
До i-owigiАз съм имал лада. И ламарината и беше мани бегай. Не беше и надеждна особенно, но беше лесна за ремонт, щото нямаше почти нищо.
Абе списвачите в тоя сайт сте мега, гига, ултра неграмотни създания. И за да ме разберете ще ви попитам така: 2-ри сме по продажби или по ръст на продажбите. А между другото не давайте на жени да пишат статии за автомобили. Жалки сте.
Втори в ЕС сме по продажби на нови автомобили