До Анонимен 26Станишев , Нинова и всички от БКП-БСП да обяснят как така асфалт не яде , но пенсиите да се повишат с 4.50 лв. и то на МЕСЕЦ . Иначе БСП не са направили и един метър път , а само крадяха .
Боко Суджука и Ушев Цецо Крадецо да обяснят защо пътищата са с безобразно състояние, а винетките скочиха двойно!!!!
Марсоливий сАполивий Ушев, поради що седиш на хранилките (стоянките) и гледаш да си попълниш норматива от ел. фишове на хубави пътища с безумни ограничения, вместо да отидеш на някой конфликтен участък, където двожението е опасно и е пълен хаос и да направиш движението наистина по- безопасно и спокойно?Ти блюстител на реда ли си, или пълнач на държавния бюджет?
До АнонименМалка корекция. Става дума не за намаляване на отрицателното ускорение на автобуса или колата, а за това на човека зад колана. За предпазния колан няма значение масата на самото превозно средство, дори в автобуса е по-добре, защото масата му е по-голяма и съответно инерцията, т.е. по-бавно ще спре при удар с друго движещо се тяло с по-малка маса, а не в скала напр.
Някой да е виждал камион и автобус спрени за превишена скорост. У нас камионите и автобусите летят със 110-120 км/ч. Преди една седмица на магистралата карах със 120-130 и ме изпревари тир. Даиаджиите освен да крънкак рушвети за нищо друго не стават.
Водата през деня, сутринта става на лед.За заледявания обработват ли се пътищата???Иначе всеки ден, за излетели от пътя, ще имаме новини.
Я ми кажи колко от бусовете ,са реално заводски и колко са пригодени от транспортни на пътнически. Колко от МПС в БГ са с обратен волан ? Опасни ли са ?Как им светят фаровете знаеш ли ?
Даваш един пример и то ако беше при по-високо ниво на водата ,можеше да се издавят 20 защото на половината в паниката, не им е стигнало времето,да се развържат от колана !По принцип си прав ,ненормално е да се пътува като свободен товар в превозно средство,но тук имаме друг елемент много хора и затворено пространство.Всяка ограничаваща ти евакуацията дейност може да е фатална.Цялата работа е да се взимат глоби ,въпроса е ,че в тази държава не се мисли за безопасността ,а за хазната.
До АнонименОсновната част от жертвите и тежки наранявания при автобусни катастрофи са от това, че пътниците и водача не с колани. Това никой не го оспорва. Аман от дървени философи. Като се обърна автобуса с ученици край Огоста. От 32-*** човека загинаха двама. Един учител пътувал прав и ученик, изпаднал от автобуса и автобуса го затиснал като се преобръщал.
Чие задължение е поддържането на пътищата???? Оня опуления министър сега какви би ги изплюл? Това за шофьорите,че карат с несъобразена скорост е просто смешно.Лошото е,че никой не проверява шосетата през зимата за заледяване.Особено там където се стича вода през деня и то в големи количества. Всичко е до сиво вещество,което за съжаление на нашего брата е дефицит.
Всички коментарии за катастрофи са , че пътищата са виновни , но шофьорите никога . Другари , много бързо от каруци Българина се качи на бързи автомобили .
Статистически погледнато жaaraлотурчина с мпс е многократно по опасен от пияна едноока мЪймyнa с гаубица
Колана е средство за намаляване на отрицателното ускорение в автомобили!Автобусите са с тежка маса и при тях отрицателното ускорение много трудно може да е като в автомобил ,буквално минават през него.Колан,възрастни хора ,преобръщане ,нощ при пожар или във вода, е много по лошо решение.Хората в паниката си приковани към седалките трудно биха реагирали.
И като се запали автобуса ,да ти изгорят половината хора по седалките.То Автобус катурне ли се, шанса ти с колан или без е почти същия.Проблема като гледам е Лед на пътя ,за това вината е на АПита-подръжка ...Какво е виновен влака ,че няма релси?
Вече имаме толкова хубави пътища, че след всяко ПТП е виновен шофьора , щото е карал с несъобразена скорост !
Зимен ад на пътя край Сливен! Автобус удари дърво – две жертви