До цураИ аз одобрявам коментара Ви,но по редовните причини - 0 неодобрение,моят глас не се регистрира от автомата,защото е 40-ти пореден.
Това, което направиха с Раковски е най-голямата гавра с гражданите на София...при това, само да се подмажат на брюкселските ***...вярно е поредното доказателство, че не работят в полза на обществото!!!
как ще не е намалена пропускливостта на Раковски!!! вие не се движите въобще за да разберете какво натоварване създадохте с тази една лента която обособихте! да не говодим за светофара с Гурко - това си чиста гаргара с хората!!! чакаш като *** по 10 минути за да минат по 3 коли (защото винаги има по 1 заспал зад волана блеещ!)пак пародия заради левропарламента с дупката пред него около шахтата!!!смешници сте ей управляващи нагли!! не работите за обществото отново го показвате!
ГЕРБаджиите са толкова некадърни и неистово крадливи, че след тях държавата ще е като след война - ще ни оставят минимум 16 млрд лева увеличение на държавния дълг и напълно порутени градове... Но пък ще имаме села с по 300 души население и големи спортни съоръжения ...
Значи тва се едно от марс падаме! Затова сега ще го кажа пак: ЕДИНСТВЕНОТО НЕЩО ПОРАДИ КОЕТО СЕ РПАВЯТ "РЕМОНТИ" В КОЙ ДА Е ГРАД В БЪЛГАРИЯ Е ДА СЕ ОТКРАДНАТ ЕДНИ ПАРИ! За който не е чул и разбрал и си мисли нещо друго то значи или е на силни лекарства или му има нещо с главата!
Колко тона суджук останаха за ГЕРБ покрай милионите за тези колчета, които ако ги ритнеш с крак, ще паднат?
Това което ми е наистина странно е, защо продължаваме въобще да правим ремонти при положение, че след края на всеки такъв се прави един нов да се поправят "постиженията" от предишния?
Някой дали се е замислял тези колчета (а и бетонните преди тях) дали имат някакъв капацитет (сертификат) да спрат МПС? Каква здравина имат, дали въобще са колчета, които да предотвратят навлизане на МПС на спирката, или са антипаркинг колчета...
Трето поколение живея в София настана време да се задействаме кореняците Софиянци и да изметеме селянжърските управници. Колкото повече ги търпиме толкова повече ни се качват на главите селянжърите. Всяко търпение си има граници което вече се изчерпа!
магистралата до Ниш се прави от българската фирма TRACE. Открийте 100-те разлики и после се опитайте да отговорите на въпроса "Защо?"
Фирмата производител на тези колчета да не е на някой суджук?.. Каде е Бойко да се изкаже как строи магистралите ?
Интересно е колко милиона откраднаха ГЕРБ покрай това, което е изброено в новината? Според мен са поне 200 милиона.
Колчетата - пълна некадърност. Даже и да се слагат на друго разстояние заради спирката, пак не се слагат извити като дъга, а закрепването им е пази боже.Вентилацията в тунела на НДК - ами то първо трябва се мисли, тунелът е предвиден за трамвай, за които вентилация не е нужна, но Фандъкова трамваи не понася - в Самоков трамваи нямаПаветата - милионите за ремонта бяха откраднати, а паветата набързо нахвърляни за да се имитира, че нещо е направеноВелоалеята на Раковски - затвор за измислилите я
Не знам дали е толкова трудно да се разбере , че ремонти в големите градове е най добре да се правят лятото. Хората са по села, морета, планини, децата не са на училище, времето е топло. Но не напук на всичко на есен когато всичко живо се завръща в града почват уличните ремонти.
Има едни ***, казват им инвеститорски контрол, едни ог най-неграмотните в техническо отношение люде, назначени с връзки от общинарите и участващи в поголовното крадене на средства, предвидени за даден обокт! Разбира се това става под благия и добронамерен поглед на мрънкащата и вечно оправдаваща се Картофелия, надминала по кражби всички сосегашни кметове!
Гневни столичани, двойна работа на парче: Есенните ремонти в София