До Така Харчи 200 вата, при други такива-50 вата. Умонжи по 2 000 000 апарата и виж за какво става въпрос. Такива сметки съм правил ТОГАВА! Само че не слушаха. Те никога не слушат,те всичко знаят!
До Олег Ама този Темп 714 тежеше 70 кг.Не съм чул да е имало откраднат такъв.По лесно е да откраднат пиано.
До До ФронтоГ.Димитров п-редаде България и резултата се вижда като минеш Гюешево като паметник.
До ГробокопачДа такъв е българинът и то не централно, а индивидуално. Обикновено всеки сам се държи с шеф чужденец като плюнка за някой левец. Например е съвсем нормално шефът ти да е чужденец и да иска 100 човека фирма да знаят английски език само за да си говори с тях без той да си даде малък зор да научи местния език. Т.е. той не смята, че си заслужава заради 100 души да прави някакви усилия. Обикновено и самоте българи мислят като него.
Я всеки от нас да погледне първо себе си! Ами всеки Българин може да си поправи всичко! От фаянса и боята, през колата в гаража, та до техниката и електрониката.Няма такъв друг народ! Такъв народ не може да пропадне!А като прибавим и неговата любознателност. И неговата отвореност към света и познанията му за света във всички измерения! Я малко повече самочувствие! На Българинът не трябва да му се помага, ТРЯБВА ДА НЕ МУ СЕ ПРЕЧИ!
Тук сбърка! Още след Освобождението сме трън в очите на тези от Запад, които от тогава до ден днешен работят срещу интересите на България. Дори турската армия по време на войната е била пълна с британски, австрийски и всякакви офицери и оръжия! И основанието им за това е комплексарско - когато тук е имало държава България по техните земи са живеели на племена и са говорели на техен език само с конете си /Г. Димитров им го казва на Лайпцигския процес/.
Може всякакво да е било здравеопазването, но е в пъти по-добро от сегашното Нищо... Във всяко училище имаше зъболекар и фелдшер. Същото се отнася и за образованието, а и за почти всички сфери на живота! Но най-лошо от всичко е, че уж искахме с право през 90-те да направим промени към по-добър живот и всички скачахме с двата пръста по площадите, но нещо явно много сериозно сбъркахме някъде по пътя...
До ГробокопачНикакъв `слуга` не е Българинът.Българинът е безкрайно благороден(турците ни клаха половин хилядолетие,ние един техен не сме заклали), Българинът е ученолюбив(умее да `краде`и в добрия смисъл-да се учи), Българинът е предприемчив(от една семка на балкона зеленчук ще си отгледа). Спънките са две - винаги(след Освобожданието) тръгваме от много ниска база, другата е ЧЕ НИ СЕ ПРЕЧИ! Не може Българите да са нещо повече от великите на североизток.
Карането на европейски и японски коли по нашите пътища си е чисто издевателство върху колата и джоба на собственика й. Най-малкото се сменят биалетки на 6 месеца, да не говорим за всичкото раздрънкване по ходова част и купе.
До Олег"Българинът" е слуга, обслужващ персонал на Господарите си, затова той не знае, какво иска, и взема тва, дет му дадът Господарите. И сменят Господаря, в зависимост от лъскавата играчка, която му се предложи.
Абе защо мостовете, барабаните и релетата на УАЗ пасват на старото Чероки? Кой от кого е крал лицензи?
До до ОлегНикога не сме имали и нямаме качествено образование по ИТ! Аз не съм програмист, а сисадмин и това, което работя не се учи никъде в страната. Просто трябва да си самоук.Учат се разни парчета от професията е различни специалности.
До Shark Непросветений, и в момента в България се правят сериозни количества микрочипове за автомобилната промишленост и не само, но не се тръби за "големите успехи". Ще се изненадаш, че дори във Варна се правят. Не е изненадващо, че основният проблем е липса на квалифицирана работна ръка.
До опетковАми някой тука приема, че си някакво тъпо идиотче родено 96-та година и нямаш спомени от онова време и могат да и вменят някакви усещания , които ги е нямало тогава.Да вземат и да си намерят ТЕМП 714 и да му пуснат цифрова телевизя. Само трансформатора на захранването му тежеше 10 кг. щото руснаците не бяха чували за инпулсни захранвания. За тях беше по-лесно да турят 10кг мед, отколкото да направят схема с няколко транзистора и да сведат цената от 100 на 10 лв.
ВАЗ, ГАЗ и ЗАЗ – властелините на пътя през социализма