До БобиПримерно светва червената лампа на хидравличната помпа. Шведа заменя целия модул хидравлична помпа и го праща в тила за ремонт вече от специалист.----------------Даа...И кой швед го прави това?Шведа-офчар, или шведа-коафьор?Чел си нещо ама не си доразбрал...
До Анонимен 63Ахахахаха :))))Ти си пълен оли го френ, брат!Освен ако това, което каза, не е сарказъм...
в сравнение с руските изстребители всичко останало е вече технически остаряло.така че парите ще идат на вятъра.перспективна авиация имат само русия ,китай и индия-четете бе
Значи да ви имам коментарите:) дай на българина да разбира от всичко и да не прави нищо! Статията няма Нищо общо с нашити ВВС бе Специалисти и Бобита и т.н Всезнайковци :))
До СПЕЦИАЛИСТ: 58Толкова и си специалист1. Грипен е 100% съвместим със системите на НАТО2. Двигателя и половината електроника е САЩ производство и също така се ползва в Ф-18 ако не знаеш.3. За разлика от САЩ Ф-15/16/18/22/35 където са интегрирани протекционистки само САЩ оръжия(вероятно и някои Израелски) в Грипен е интегрирано ВСИЧКО - ЕС, Американско, Шведско, Южноафриканско и дори Еврейско оръжие - Избирай Ако си платиш Грипен ще стреля и с руски ракети - за пари шведите работят.
Като те изпратя при свети Петър тогава ще ти обясни за Нато и за геноцида над народа от Пп Герб
НЕУТРАЛНА ШВЕЦИЯ----НЯМА НИЩО ОБЩО СЪС ВЪОРАЖЕНИЕТО НА НАТО И САЩ!!САМОЛЕТИТЕ ГРИПЕН---СЕ ПРЕПОРЪЧВАТ ЗА ДА СЕ САБОТИРА СРАБОТВАНЕТО НА БЪЛГАРСКАТА АВИАЦИЯ СЪС СЪЮЗНИЦИТЕ НИ ОТ НАТО!!!ТОВА СА ----ЧИСТО РУСКИ ИНСТРУКЦИИ , ПРЕДАДЕНИ НА РАДЕВ ОТ МОСКВА!!!!
До Анонимен 50Един самолет се поддържа от следните спецовеДвигателелектроникахидравлика и корпусОръжияЗа Ф-16 или МиГ-29 ти трябва инженер за всяка от тези позиции. Грипен е проектиран да е на модули като всеки модул си има вграден тестер. Примерно светва червената лампа на хидравличната помпа. Шведа заменя целия модул хидравлична помпа и го праща в тила за ремонт вече от специалист.При нас модула се сваля разглобява на място и ако може се ремонтира и връща обратно на самолета.
До Анонимен 53Задължително изискване за Руските самолети с изключение на МиГ-25/31(много е тежък) е да могат да се базират дори на летища с тревно покритие ако е необходимо.На запад са А-10 и Грипен Останалите им трябват авиобази
До Анонимен 51Ако Таурус или Лактакия бъдат Изгорени то рашките ще направят номера с който доказаха през 50 години че самолетоносчите са безполезниПуска се една ядрена крилата ракета към Израел, след нея още една но с опция механичен автопилот. В момента в който на границата на Израел първата ракета се свали и взриви всички радари в обсег 500км излизат от стоя. Втората ракета с механичния автопилот преминава необезпокоявана през зоната на ядрени взрив и навлиза в сърцето на Израел Втори взрив
До Анонимен 47Изопачаваш думите ми понеже си НЕВЕЖА.За да има една планираща бомба Спайс обсег 100км то този боеприпас ти не можеш ОЧЕВИДНО да го пуснеш от 1000м височина. Трябва да го пуснеш от поне 10000м височина и с поне 900км начална скоростА самолет летящ на 10000м височина се вижда от 300км разстояние от кой да е въздушен или наземен радар. За да се изкачи на 10000м височина един натоварен с бомби самолет му трябват няколко минути след това му трябва време за Скорост, насочване и пуск
В момента, в който *** стрелне и една ракета по Израел, базата им в Тартус ще изгори като купчинка барут, а след два часа Цахал ще бъде в Дамаск.Ако някой се опита да се меси, Шести флот ще го прати на дъното на Средиземно море.
Грипен е проектиран да се обслужва от неспециалисти и да се базира на части от пътища и магистрали--------Идьоте, какво значи неспециалисти?Някой със средно образование готвач ли ще ги обслужва?На коя магистрала в България ще базираш самолети, ИДЬОТЕ МАМИН?Швеция е дълга 2000 км и с планини и гори.България има 100 -150 км "стратегическа дълбочина" и точно откъм руснаците е равна като тепсия.Предполагам си наясно, че те са врагът, а не Турция.
До Анонимен 43Да кажем че има конфликт РФ с ИзраелС-300/400 с защита от ТОР и Панцир първо ще свалят разузнавателните Е-2(ауакс) и Гълфстрийм постоянно курсиращи над Израел на средни и големи височини. Израел губи основното си предимство.Ако Руски РСЗО тип СМЕРЧ от район на Дамаск стрелят залпово с касетъчни боеприпаси по основните авиобази на Израел а те не са много една дузина. Те ще повредят полосата за излитане и кацане. На Израел ще им останат само хеликоптери нормално опериращи
от това което написа тоя Боби, разбрах че ако разчиташ на С-300 и С-400 могат да си те бомбят колкото искат, даже не е необходимо да ползват ракети
До Бобие като седи шведското правителство зад СААБ, защо автомобилното им производство фалира, виж колко сделки за самолети имат за последните 15 години, те напрактика са си пред фалит, сега разчитат на нас и на Хърватия да им вземе самолетите та да се закрепят още 2-3 години, щото договора им с Бразилия е доста несигурен
До Анонимен 41един наземен радар вижда ниско летящи самолети теоретично до 40 км от позициятана средни височини до 200км на големи до 400км. Толкова е и максималния обсег на всички нормални радари независимо чие производствоИма екзотики като задхоризонтни радари но те виждат само едри цели тоест Тежки транспорти, стратегически бомбери и Ауакси Ауакса летящ на 10000м височина вижда всички ниско/средно/високо летящи самолети до 300км(а по-новите до 500км но летящи на 12-15000м)УСЕТИ ЛИ СЕ?
Историческо: Първо ръкостискане между Путин и Тръмп