До #45 Алекс. Проблемът на електромобилите не е само пробега,а и увеличаващия се трафик. Ако попаднеш в сериозен трафик батериите ще свършат бързо и няма да стигнеш до където си решил да отидеш.
Голяма работа, ще знаете! Аматьорите още преди 10 години си правеха електрически драгстъри на базата на класически американски "мъсълкар" с оловно-кисели батерии, ускоряващи от 0 до 10 км/ч за скромните секунда и половина. Без олекотяване, само с махане на ДВГ и слагане електродвигател (предполагам свързан с камбаната на скоростната кутия) и акумулатори.
Тук постоянно има въпроси "какво ще стане като се изтощи батерията".Много е просто - в колата ще има малък едно или двуцилиндров двигател, да речем 500-800 кубика и си готов. Не е там работата.Има още много хляб в ДВГ-тата. Това масла, спирачна течност, антифриз, гориво - това лапане ще изчезне при елетричката. Явно още сме далече от масовизация с елекромобили.
...ще си купя тесла ,но 5 годишна. Голяма работа ,че батерията ще се е скапала. Ще си я държа постоянно вкл с кабела към ел мрежата и ще въртя около блока. Да ме видят ,че съм новатор. Пък ку угасни звъня на автоасистанса, един тарикат каза че е вечно безплатен
Всяко начало е трудно, аз също няма да си купя тесла известно време, защото ще трябва да мисля зареждането на по-дълги разстояния. Но според закона на търсене и пледлагане това ще се разреши по-лесно и от еквивалентния проблем с бензиностанциите едно време. Все пак тока не го караш в цистерни до обектите. според мен ако са наистина 3 към 1 по икономични от горивните автомобили електромобилите ще се наложат независимо от мемберберитата по света.
теслАта може да е много бърза, ама до морето трябва да зареждаш батериите 2-3 пъти... да не говорим ако искаш да отидеш до ... Италия примерно. на електричките най-големия проблем е автономността, както и стойността на батериите. е тези две неща да решат и може да си купя.
Сръбския гений Никола Тесла конструира автомобил задвижван с електроенергия още преди около 100 години. Няколко дни го кара без капчица петрол, а слугите на статуквото го гледат позеленели и запенени от злоба и се чудят как да го компрометират.В крайна сметка успяват да го омаскарят и заклеймят като измамник. В отговор Тесла се примирява с враговете си и отстраняава електрическото устройство добавено към нея, счупва го и приема философски, че времето й още не е дошло.
Аз си карам каруцата ,нямам нито данаци нито разходи .Коня си пасе дето му падне а,зимата яде обелки и стар леб от казаните.А вий си карайте гадните скъпи тесли.
До Осло .След 3 год. Като се скапе батерията какво правиш? Вържи отпред едно магаре или кон и дййййй :))))) ! п.п. може и елена да дядо коледа =D
преди година гледах някво ф1 за електрички. Беше странно интересно. Колите безшумни, гаснат, прегряват, рестартират, палят и пак тръгват. Пестеше се само тока.
Абе верно ,че 30% от хората имат сериозна нужда от психиатър .Доста парцели за болнични заведения трябват....
Tesla няма спирка, готов е състезателен модел