Да се изселят принудително всички живущи от района и жилищата им да се дадат на бедните бежанци от уганда и ирак.Също така да се преобразува катедралата в джамия за да им е по удобно. Българите по 25 дена на година принудителен труд за да събират парички за бедните бежанци, понеже тяхната религия им забранява да работят за неверници.На всеки смръдливв младеж да се дават 12 българки за слугини по негов избор всеки месец.Това са най-неотложните мерки.
Пловдивчани и варненци най-много мразят София,но по улиците е пълно с В,РВ,А,У,Н,РР,и други.Вече не си пререгистрират колите както едно време,щото на село плащат по малки данъци.Свиневъди и зеленчукопроизводители купуват апартаменти в София за деца и внуци.Архитектът Здравко е *** от Червен бряг дошъл да оправя София.Надявам се 2020когато свършат евросредствата да престане грандиозното крадене и ремонти.Селяни+афганистанци това е катастрофа.
Кольо майната вие кестените сте изключително ппрости парчета вече си обясниг факта че най хубавото място в София е табелата за Пловдив.Порази тази причина си имате 10 табели към Варна и 50 към Пловдив и Цариград но то обяснението е просто Пловдив е царски град а София баня или терма както са му викали римляните така че мокрете си дирниците в термите що са ви коли.
Билетчето поскъпна с 60% - трябвали нови рейсове, сега ще дигнат данък сгради и такса смет - оправданието ще бъде че се подобрява жизнената среда.И не забравяйте - мит'ряла требе да се клати я със задръствания я с нашественици за да не се обръща фнимание на далаверките КТБ и, беляне хъбчета и.т.н
За разлика от градовете в Западна Европа, София е уникален с това, че в Центъра на София масово бяха къщи с дворове, а в покрайнините бяха огромните блокове. В този смисъл синя и зелена зона трябва да има там, където са блоковете, а не в Центъра на София. Разбира се пълно е с хора с наочници, които като зомбирани повтарят - в европейските градове било еди-как си: забранено паркирането в центъра, забранено това и онова, хората не живеели в центъра, а в селата присъединени към града, като Лозенец
Май не са 30%, а поне 90% са средствата, които се крадат в София, но така е навсякъде в България. Разликата е, че колкото е по-голямо населеното място, толкова повече се краде, както като процент, така и като абсолютна сума на грабежа. В София като най-голям град се краде най-много. 30% се краде може би само в най-малките населени места. София все още е доста добър град,но поредица от кметове се опита да го съсипе през последните 26 години,най-вече с липсата на каквато и да е мисъл за развитието
Ако в София не се крадяха поне 30% до сега щеше да е един прекрасен град, но уви....както написа някой по-долу ..къде ще ги носят тия крадени милиони
Да се пускат велосипедистите сред пешеходците е огромна грешка. Всички ги виждаме как сега хвърчат по тесните тротоари в София. А ако са на улицата поправило са в насрещното и естествено минават на червен светофар.
До 15: Много добре съм запознат, но щом предлагаш, купи ми още един апартамент извън центъра, а този ще го давам под наем... По-лесно е да ограничат достъпа на автомобили само за живеещите в центъра, отколкото да ограничават и без това малкото паркоместа, за които и без това си плащаме. Като ми даваш за пример чужбина, можеш да провериш как се строят многоетажни паркинги, които в Бг са само на проекти...
Това е нормален жилищен район на София и не е нормално да се въвеждат изкуствени ограничения като разните сини и зелени зони, а и тази пешеходна зона. Другаде е проблемът, но мутрите даже и не се сещат за него.
Освен поредната кражба на наши пари, нищо друго няма в тази идея Разбира е и някои пошашавени на тема да махнем колите от града ще се радеат, че хората ще са прецакани, без да осъзнават, че колите няма да намалеят, но за сметка на товавъздуха ще стане по-мръсен. Да не забравяме и епутатския паркинг, който вече ще може да се разшити. Да не забравяме и десетките туристически автобуси, които тръгваха от Ал. Невски, а сега хората ще се изчанчат, за да стигнат до новите места за тръгване/пристигане.
До SВ много европейски столици хората имат само апартаменти в центъра на градът и го отдават под наем за туристи, а самите собственици живеят в квартали като Лозенец например. Моля запознайте се с европейските практики.
Какви 40 МИЛИОНА ? Ей,не накрадохте се ! Ми сложете 2-3 прегради ,2-3 знака и готово !Страшни алчници сте - Страшни , Къде ще ги носите тея пари бре ?
Едно нещо трябва да е ясно - колата е лукс! На хората с коли трябва да им е гадно, за да се откажат от тях. Инфраструктурни проекти, които стимулират колите са изначално грешни за един голям град. Града е място за хора, не за коли. В града трябва да има удобен градски транспорт, велосипедни алеи, място за пешеходци, а не магистрали! Българина е свикнал да кара кола за 1000лв и да ходи и до тоалетната с нея. Това трябва да се промени!
Браво! Това е центъра на столицата на република България! Това трябва да е красиво място, което да ни прославя пред чуждите туристи и да привлича още такива. Разкарайте разните 10-15 годишни таралясници от центъра. Ще ходите с метро или ще обикаляте по околовръстното. Центъра не е място за коли, то е място за усмихнати и щастливи хора, както е Еитошка сега! Опелите и беемветата си ги вкарвайте в лютеницата по Люлин и Младост! Разните мазни бакшиши също да се разкарат от центъра!
А хората, които живеят там къде ще спират автомобилите си? Не стига, че плащам годишен стикер за синя зона, ами трябва и да обикалям улиците да търся къде да спра, защото видиш ли след 19;00 часа синята зона не важала...
Ремонт за 40 млн. лв. пак разкопава София