До BURZUMahahah В много от случаите имам повече доверие на машините, те поне е не лъжат и не са лицемерни. И да бъдещето е точно там, едва ли машината ще реши да се самоубива както направи онзи пилот в Алпите и загинаха всички пътници.
Направо в джипиесите да заложат паник бутон и да те кара до най-близката болница ако почваш да изпадаш в безсъзнание. не е лошо като идея.
Абе , ти видял ли си друг да е направил кола с такъв пробег? Чудно ми е ти пък кой си и какво си измислил... аман от невежества!
Какво да се прави такъв е жиовота. Въпреки инцидентите, завода ми не може да насмогне да задаоволи търсенето, а аз не мога да си преброя милионите и се чудя какво да ги правя, докато вие се чудите как да си намерите работа за повече от 500 лв.
Важното е да умират хора в името на прогреса. Дано да умрат повече хора, за да има повече прогрес. Мъск е моят идол, за мен ще е чест да умра в някое от творенията му.
Преди 30-на години гледах за първи път междузвездни войни. Много джаджи които видях там вече са факт. Компютрите ще вършат все повече работи, включително и сложни медицински операции. Ако пък се направи пробив с изкуствения интелект, тогава няма да остане нищо за вършене от човека.
Ако шофьора иска да седне на другата седалка...... да си вземе такси там може да се вози докато друг поема неговата отговорност... Много ми е интересно вие като чуете автопилот какво си представяте? Вероятно, че може да кара колата като човек да предвижда всички ситуации а ако може и кафе да направи ще е с предимство. А когато не искаш да се доверяваш на софтуера просто си караш колата сам.... всяко решение води след себе си и съответните последици. Колко коли без автопилот катастрофират на ден?
До BURZUMтака преди 100 години са разправяли и за двигателите с вътрешно горене ... как така ще са по-сигурни от парните, като те се движат благодарение на експлозия на гориво!
До Мъска ако шофьора се премести на пасажерската седалка, кой е бил шофьора и кой тогава ще носи отоворност? това може да го пише в ръководството, но много по-важно нещо са регулациите, законите и наредбите. Въпросът е в тях какво пише.
В ръководството на колата пише че ползването на автопилота е изцяло ан отговрността на шофера и не го освобождава от отгорност.
До Анонимен Тези характеристики с нищо не се различават от другите характеристики.С какво се различава тази тесла от пасат последно поколение или Citroen C5.Май с нищо.Е разбира се ако човек е сляп ще изпадне в овчо мучене как теслата била страхотен лукс. Да не говориме че колата струва много пари които може да се инвестират в гориво.
Виновни са властите дали разрешение да се движат такива коли, които е ясно че ще катастрофират без да изяснено, кой ще носи отговорността в такива случаи. Отделен е въпросът, че няма софтуер който да отчита всички променливи по пътя и цялата обстановка. Ако тръгнат да се търкалят камъчета в проход, което е сигнал за свлачище на пътя, колата ще спре ли? Сигурен съм че не. Няма как да предвидят всички ситуации. Виждаш дете засилено по тротоара дали ще намали защото е дете и може да скочи на пътя
До до прогреса иска жерКаквото и да си говориш и мислиш това са фактите. Атомобили, самолети, кораби совалки за да достигнат определно ниво на сигурност преди това се случват много трагични инциденти, поради простата причина че човека не е толкова съвършен че да предвиди всичко и да не сбърка някъде. Може би само ти си безгрешен, но никой не се е сетил да те наеме и да ти дава много пари за това.
До до прогреса иска жерте си го знаят, или най-малкото са го осъзнавали. Исковете/тъгата на близките в момента са също част от този прогрес. Трябва да има стимул за всички страни в процеса, за да има развитие. Сега Мъск, независимо дали го осъдят или не, ще подобри технологията, и така докато стигне до едно прилично ниво.
Винаги е било така и така ще бъде. Подобрението на техниката и правилата идва след някой трагичен инцидент. Който не иска да среща мечки да не ходи в гората. В случая е обратното който не иска да страда от технологиите да си седи в гората и да бере къпини.
Тесла трябва да направи ГО на автомобилите си.При този автономен режим, шофьора става пътник и няма как да носи отговорност за събитията причинени от "каращия", в случая софтуера на колата (софтуера на Тесла).Аз не бих се доверил на тази технология в момента. Има доста път да се измине и докаже. Нека да почнат да разнасят безпилотно пици и пратки първо, чак после да я предоставят за превоз на хора.
До ПепиАми, Първо: Колата има пробег и технически характеристики надхвърлящи всичко което конкуренцията може да предложи, включително и цена.Второ : Компанията изгражда най-големия завод за батерии в света. Който ще смъкне допълнително цените на елетромобилите.Трето : Системата за самоуправление въпреки претърпените инциденти надхвърля човешките възможности, въпреки че е в зародиш.Високотехнологични са от където и да ги гледаш.
Китайският натиск над Tesla се засилва