Да, ама трамвайните линии ги изкормихте до кокал, за да направите шосета, нали? Защо тогава обяснявате кое колко е "зелено"? Всичко е лапане, а вие сте лапачи и тъпоумници!
Пускането на новия участък с метростанцията на ул.Сребърна го обявиха за 31.юли и никой не е променял тази дата. Срокът се спазва и няма драма за отлагане.По отношение на разстоянията между станциите следва да се има предвид, че най-често срещаните разстояния са между 1-1,5 км, като при тях се осигурява скорост на пътуванията от 37 до 41км/час. В София на Линия 1 средното разстояние е 1,1км, а на 2 и 3- 1км. В Париж на по-старите линии е дори около 0,7км, а на новите -тад 1,5км.
Да, разбира се, че тунелът под бул. Драган Цанков беше прокопан много отдавна. Със цялата си селения това го помня и аз. Ама се запитайте защо повече от десетина години след 1978 не успяха да пуснат трамвая по него? Явно не е бил обезопасен и са ставали често аварии. А как ли е сега?
Тунелът между Стадион Васил Левски и Жолио Кюри, под бул.Драган Цанков беше прокопан още през 1978 година. Идеята беше оттам да минава трамвай 19 до Дървеница.Това обаче новодошлите селяни няма как да го знаят. Те си мислят, че светът започва с Бойко Борисов.
До Анонимен40-------------------------------------Червени Дедо, качеството на комунистическото планиране всеки може да прецени по наличните недомислия в градоустройството на София - нелепият бул България, околовръстното и уникалните транспортни "схеми" на комплексите-спални. Хайде, бягай да си чакаш пенсията и не вдигай шум, че ставаш за смях с дрънканиците си!
Голяма част от подземните изкопни работи бяха свършени още по времето на Тодор Жавков.Имам предвид метростанцията Стадион Васил Левски, Жолио Кюри - тунелът, който ги свързва.Също и сегашните метростанции НДК, Европейски съюз (при хотел Хемус) и Джеймс Баучър.Борисов просто ги облицова и доведе камерите на слугинските телевизии.Иначе наистина, финансирането на новите участъци от метрото е от ЕС.
Метрото в София не е построено от ГЕРБ или Борисов, а от Европейския съюз.Той дава парите. Така че опорната точка на герберастите доста издиша.А специално Борисов за пореден път прави помен с чужда пита.
Строежът започва с планиране, а не с копане. Планът за метрото беше много добре направен през 70-те години от хора разбиращи проблемите, но след 1990-та, започна едно преправяне от всякакви мафиоти и сега ефективността от построеното метро е почти наполовина по-малка, отколкото щеше да е по добре замисления първоначален вариант. С третата линия е същото.
до 29А кой го започна да го строи, на дядо ти прашутните *** ли? Той и вашия водач ББ каза че като станал кмет автобусите били Икарус, ама нанай си феродо.
Хората, които решаваха след 1989-та година или сега решават за метрото, не са експерти и затова има толкова много негативни коментари за дейността им. Какво разбира Фандъкова от метрото - нищо. Какво разбираше Мафиянски от метрото - нищо. Кметовете на София след 1989-та година разбират само от едно нещо - грабеж, грабеж и пак грабеж, като всички останали политици.
И сега какво. Един смята, че 1км е много между две спирки. Друг смята, че е малко, трети не иска метро, четвърти само метрото да остане. Мдаааа затова не се получават нещата в тази държава. Нещо много и станаха "експерите". Естествено и тук пишештите се мислят за експерти и затова нищо не правят по цял ден. Та така другари палячовци. Като поизмрат "експертите" може и да тръгнем на оправяне.
В София по проекта за метрото се работи от края на 60-те години на XX век. През 1974 г. е приета схема за развитие на линиите на метрото, в 3 метродиаметъра с обща дължина 52 км. Първата копка на софийското метро е направена на 6 март 1978 г. Активни строителни работи започват по най-натоварената линия,Първи метродиаметър. При строежа на НДК инфраструктурата за метрото е предвидена и изградена още тогава.След 1989-та изграждането на метрото е прекратено до 1995 г.,когато продължава строителство
Близко е до акъла, ама ти е трудно да се сетиш. Пеша ходя, защото откакто съм се родил преди много години, все си живея на пъпа на София и всичко важно ми е на пешеходно разстояние. Е, от време на време ползвам и колата си, градски транспорт или такси за да ходя на гости, но това не е всеки ден. По света правят станциите на метрото през 600-1000 метра в най-централната градска част и през около 1500-1600 метра в по-отдалечените райони. В случая не става ясно къде ще са тези нови 11 метростанции.
Добре че беше СДС навремето и Софиянски да започне метрото, че сега гербаджиите нямаше с какво да се фукат.
Най-зеления проект е определено. Изсякоха половината парк зад София ленд. Щяха целия да го изсекат ако не бяха толко зелени.
То и аз ако си купя месечна карта, пътуването ще ми излиза към 30 лева, хахаха! Да не дава Господ:)
До До 15 пешковицаМоже би пътуваш веднъж седмично или месечно с транспорта. Ако е така се чудя що си влязъл тука да даваш акъл, като и без това не го ползваш и едва ли лев и шейсе ти се отразяват толко на бюджета.
Метрото до "Сребърна" – юни, юли или август?