А колко автомобили са абонирани за мястото,което заемат години наред?!Без да мърдат оттам,и без НИКОЙ да ги глобява!?***!
Нещата можеха да се решат просто, ама пусти глави демокрадски.... Строиш нова сграда - правиш паркинги с площ, колкото е площта на останалата част на сградата, а ако строиш върху паркинг - добавяш и площта на отнетите от този паркинг места.Вместо това сега се разрешава да построиш сграда,която може да е върху съществуващи примерно 20-40 паркоместа, самата сграда да има примерно 20-30 паркоместа,а колите на живеещите в тази сграда да са примерно 30-50, т.е. кварталът е на минус 30-60 паркоместа
Има и още в закона по повод паркирането, но колко процента от нарушителите е глобила общината по отделните видове нарушения при паркирането? Дали е една милионна или една милиардна от нарушенията? Знам ли ... все е нищо.
Допуска се престой и паркиране на моторни превозни средства с допустима максимална маса до 2,5 тона върху тротоарите, само на определените от собствениците на пътя или администрацията места, успоредно на оста на пътя, ако откъм страната на сградите остава разстояние най-малко 2 метра за преминаване на пешеходци.
Забранено е преминаването и паркирането на пътни превозни средства в паркове, градини и детски площадки в населените места извън обозначените за това места.*паркирането в жилищната зона е разрешено само на специално обозначените места;*На път с еднопосочно движение се допуска престой и от лявата страна по посока на движението, ако това не пречи на движението на пътните превозни средства.
Чл. 98. (1) Престоят и паркирането са забранени:1. на място, където превозното средство създава опасност или е пречка за движението или закрива от другите участници в движението пътен знак или сигнал;2. до престояващо или паркирано пътно превозно средство от страната на движението;3. в тунели и подлези, на мостове, надлези, стеснени участъци от пътя и в участъци с ограничена видимост;
Чл. 98. (1) Престоят и паркирането са забранени:4. върху трамвайни и железопътни линии или в такава близост до тях, която може да затрудни движението на релсовите превозни средства;5. на пешеходни или велосипедни пътеки и на разстояние, по-малко от 5 метра преди тях;6. на кръстовище и на по-малко от 5 метра от тях;
Чл. 98. (1)Престоят и паркирането са забранени:7. на платното за движение, където разстоянието между пътното превозно средство и пътната маркировка, забранена за пресичане, е по-малко от 3 метра или с пътен знак е забранено изпреварването;8. върху пътна лента, предназначена за движение на бавнодвижещи се пътни превозни средства, обозначена с пътен знак.
Чл. 98. (2) Освен в посочените в ал. 1 случаи паркирането е забранено:1. пред входовете на паркове, театри, кина, предприятия, както и на други места, където е възможно да влизат или да излизат пътни превозни средства;2. на платното за движение и на тротоара непосредствено пред входовете на жилищни сгради и гаражи, когато това затруднява достъпа до тях;
Чл. 98.(2) Освен в посочените в ал. 1 случаи паркирането е забранено:3. на спирките на превозните средства от редовните линии за обществен превоз на пътници;4. на места, определени за хора с трайни увреждания;5. на пътя - за регистрирани пътни превозни средства, свидетелството за регистрация на които е отнето или върнато в Министерството на вътрешните работи;6. пред входовете и на прилежащите тротоари на детските заведения и училищата.
От началото на година само в София са направени много милиони нарушения, примерно средно по 30-50 милиона нарушения на ден, т.е. досега от началото на годината са извършено между 6 и 9 милиарда нарушения. Общината се хвали, че глобила за около 13000 нарушения при паркирането. Това за хвалба ли е? Само нарушенията за неправилно паркиране в София, са може би 1-2 милиарда от началото на годината. Напомням, че освен написаното в статията, неправилно паркиране има и в много други случаи.
Интересното е, че даже преди 1989-та година имаше разработени планове за построяването на подземни гаражи под дворовете в каретата в Центъра на София и имаше много паркинги по новите квартали. След 1989-та вместо да се изградят тези паркинги и да не се застрояват вече изградените паркинги, общината ръководена от демократи направи точно обратното - забрави за изграждането на подземните паркинги, разреши презастрояването, вкл. и върху съществуващи паркинги, а новите строежи имаха малко паркоместа.
Така и така влизат коли по парковете, разумно е да се сложат пътни знаци и легнали полицаи за да не роним сълзи скоро за прамазани дечица
С парите събрани от платеното паркиране вместо да се построят гаражи се закупиха автобуси за градския транспорт. Градският транспорт въпреки всичко пак фалира, та се наложи да правят билетчето 1.60. Така хем няма паркоместа, хем и градския транспорт е кофти.
Общината пак поставя каруцата пред коня. Без да има къде да се паркира, общината глобява за неправилно паркиране. Няма къде да се паркира заради общината с нейните безумни разрешения за презастрояването на София. Но така е при ГЕРБ, както беше и преди това при СДС.
Общината е издала над 15 000 пропуска за влизане на коли в Борисовата градина, това е основния проблем
Инфраструктура няма, но пък така рекета и обира на хората е изключително лесен. Не чакайте да се правят паркинзи, няма да си секват далаверата я.
Разбира се, че ще паркирам на тротоарите. Като се прибера от работа, всички места за паркиране (разбирайте блока ми и блоковете около него) са заети от ***. Те явно не работят или се прибират на обяд. Аз как да паркирам? Да нарамя колата и да я кача в хола на апартамента?Ще погазвам закона, той така е направен.
10 689 шофьори с глоба за кола на тротоара