И какво ще ви стане, ако известно време ползвате градския транспорт? Той вече почти напълно е подновен, по- редовен. Оплакваме се, че сме бедни, а никъде не може да се види такъв трафик с по един човек в автомобила! За някои хора личното МПС е необходимост: далечни разстояния, болни и т.н., но други пътуват всеки ден на 1-2 км разстояние до работата си! За замърсяването на въздуха и задръстванията няма да говорим!
Не може да ви се угоди! Ще потърпим малко, но след това ще се радваме на удобен транспорт. Колкото до чистотата в метрото, не може да става сравнение с някои големи европейски градове. Нашето се почиства редовно, хората пазят, около коловозите е идеално чисто. Идете в Рим например и сравнете. Там направо е гнусно мръсно и по коловозите се търкалят празни пластмасови чашки и бутилки. По ескалаторите стъпалата и лентите за придържане направо лепнат от мръсотия. Навсякъде тежка миризма на мазнина.
С 500 милиона могат да се осигурят максимум 25000 работни места за период от 2 години. И то ако им се плаща минимална работна заплата. Не знам къде ги видяхте тези стотице хиляди.И това естествено ако не трябва да се вземат материали, офиси или техника за да работят въпросните хора. И след две години хората няма да ги има и парите няма да ги има и нищо съществено няма да е свършено. По-добре 1500 души да изградят метрото и да има смислен резултат.
Добре че се придвижвам из София само пеша или с колело, ако всеки ден трябваше да разчитам на градския транспорт или на автомобил отдавна да съм откачила.
Само *** може да постави заграждения след Попа и края им да свършва на пряка, от която е позволено движение напред и наляво. Абсолютна липса на видимост и за двете страни. Най-добре е да се постави поне едно огледало и да се въведе по-ниска скорост. Иначе трябва или да се изпраща 'помощник", който да следи кога по Патриарха няма движение, или всички да имаме предни странични камери. Ей това кмета по транспорта дали спи спокойно, след като няма понятие от транспорт?
А бе като пишете къде какво ще е блокирано, заради метрото, сложете една карта на града, маркирайте блокираните участъци.... то не може само с писане, трябва и акъл!!!
"Проектът ще струва 410 милиона евро - европейско финансиране и 90 милиона евро - пари от бюджета."А колко милиона ще влязат в джобовете на разбойниците от общината и в партийните им каси не се казва.
София става все по-готин град. Стига сте ревали, за 2 ст. работа не сте свършили!Малко ще потраят и после ще им е лесно с новите линии на метрото.Като нямаше метро по-добре ли беше?!
ти нормален ли си да даваш точно берлин като пример за чист град??? в тяхното метро ме е гнус дори да стъпя, камо ли да оставя куфар на земята. тротоарите са целите в някакви гадни мазни петна в различни цветове - нещо като женския пазар при нас преди ремонта. пред райхстага пък няма абсолютно нищо, само една буренясала поляна. извинявай, ама да ми изкарваш софия по-*** и лоша от берлин, значи ти си поредния бг мрънкалник, който въобще не е стъпвал в берлин, но знае да плюе.
На всеки, който е дошъл от врачанските села София му се вижда като европейска столица?! Но има и такива, които виждат, че София е един мръсен,хаотичен и зле управляван град. Особено през зимата София е отвратителна. Лятото зеленината донякъде скрива част от грозотията на града. Сравненията с други европейски столици са жалки и трагикомични.През ноември бях в Берлин. Насам-натам, музеи, забележителности. Обувките ми останаха чисти цяла седмица въпреки, че валя дъжд.Вижте си днес обувките?!
Още малко остана и ще се повтори случая с лилетките, ще се дигнат яко данъците и както каза талпата кат беше кмет ще направим софия най скъпия град.
В София метрото е единственото нещо, което е на действително високо ниво. И като такова, желателно е да се пази.
Дълговете на София надхвърлят 2, 5 милиарда. Метрото, както и всичко друго по инфраструктурата не е без пари.Непркъснато се взимат заеми, най-вече от японски банки.Финансовото състояние на София е около 250% задлъжнялост. Гърците с прословутите им дългове имат 160%!!!В близко бъдеще билетчето ще стане 1 лев и 50 стотинки. Ще поскъпнат и картите. Софиянци яко ще плащат.Учудващо е как някои пеят оди на радостта. Трябва да се строи, но не и така урбулешката и за сметка на огромна задлъжнялост.
Още много път има да се измине, докато заприлича на истинска Европейска столица София.... Амаааа много
Копаенето за метрото хвърля София в трафик транс