Правих експеримент, Гошо с малко "г"- дадох тест на дете от клас за модул от НВО- V клас и изкара резултат за 4 и нещо, само от налучкване. Тестът е жива глупост. Особено по БЕЛ.
До Анонименкомай не си решавал тест извън списанията. Иначе щеше да знаеш че ако не си научил добре поне с още един грешен отговор се обърква човек това при четири или повече отговори. Обикновено може и два въпроса в теста да са подобни
ЗАЩО , КОГАТО КАНДИДАТСТВАТ ЗА АНГЛИЙСКАТА ГИМНАЗИЯ МЕСТАТА СА 26, А ПОСЛЕ ИЗВЕДНЪЖ НАБЪБВАТ НА 30 ИЛИ 31? НЯКОЛКО ПАРАЛЕЛКИ ТАКА И СТАВА ЦЯЛ КЛАС ВРЪЗКАРИ.ДО КОГА ЩЕ Е ТАКА?НЕ СЕ КОМЕНТИРА , ЧЕ ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СИСТЕМА ЗАХРАНВА ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ.ОБИКНОВЕНО ПАРАЛЕЛКИТЕ С ВРЪЗКАРИ СЛЕД ТОВА НИ УПРАВЛЯВАТ.
Идеята за национални проверки принципно е отлична. Точно защото за едно и също могат да се пишат всякакви оценки.Въпросът е в побългарената организация на начинанието. Тестовете с готови отговори, масовите преписвания и подсказвания, ежегодните грешки в тях, липсата на ясна, постоянно определена и предварителна скала на оценяване /сега тя се "наглася" според вече готовите резултати, да не цъфне истината- половината деца са за двойки по всичко/.
Не се гаврете с децата !!! Кой ви дава право да...ги тормозите умствено и психически с изпитни форми и кой ви дава право да изпитвате децата !!!
учителите са наи хуленото съсловие и понеже сме 25 години демокрация всеки смята че всичко му епозволено и наи вече важи за тъи наречените ученици които си правят каквото искат вчас но не и да научат нещо . учителите са бесилни и бедни с ниско самочуствие защ0то учениците имат по големи права от тях ако се скарат на някои или камо ли да му дръпнат ухото ще бъде изгонен от работа илинаи малко порицан във всички медии затова от тук нататък от училищата ще излизат самополуграмотни простаци
Не стоят добре нещата в образователната система в България първо с мотивацията и заплащането на учителите аз с 20 годишен стаж имам реален поглед върху нещата събота и неделя работя като електротехник а през седмицата като учител не съм пълноценен признавам защото трябва да обезпеча семейството си със средства които не стигат от една мижава заплата от 555 лв имам деца тези пари не стигат за достоен живот на четиричленно семейство чувствам се смазан а от мен очакват чудеса как да стане
Uchitelite da utochniat tochno kolko iskat da badat decata v klas.Tova do 22 oznachava,che moje da sa 2, 3 it.n.do22.Ama ne moje da uchish 2 i 22 deca,i da vzemesh vse600-700lvzaplata.toi biudjeta ne e bezdanen.Ai decata lesno se razboliavat,taka che 30 ne sa im nikak mnogo.No kakto vinagi,nikoi ne chete kakvo pishem v saita,i praviat kakvoto si iskat.
Ало, даскалите, вий протестирате ли, или само се правите. Много сте тихи и кротки като мишки. Ей, дей го Станишев или Орешарски, да направите як купон, хем платен, хем някой лев да измъкнете.
Целта е постигната, образованието е съсипано с "учебници" и "програми", тук таме някой самотен мохикан се бори с възрожденски плам да научи децата на нещо истинско, българско, на морал и достойнство. Благодарение на тях все още ни има. Но ще им видят сметката.
Щом няма улични протести и викове пред камерите на битивито, значи няма протест. Притесняват се да не би случайно да бутнат правителството на Винету и индианците му. Много слабо протестират.
Не и с тази Мутра, начело на квазидържавата. Ама даскалите сами са си виновни, да прочетат разказа на Чудомир за слабохарактерния даскал, оставил се да му вземе мястото едно просто момче, та да разберат кой им е виновен.
Ами хайде де, на Станишев му протестирахте над 40 дни за чужди грехове, сега на Бойо що ме ну протестирате ???
Редактирайте си първото изречение. Снимката също. Стига "крадохте" руски снимки. Намерете една българска.
Не беше чудно това, че в големите градове, през 60-те-началото на 70-те години на 20-и век, броят на учениците в една паралелка беше повече от 35 деца.Това произтича от факта, че през 50-те години е имало бум на раждаемостта, а "вносът" на роми през 60-те години все още не е съсипвал състава на паралелките. Онези ромчета все още не са знаели български, пък и не са били заселвани в столицата, та да ги записват в училищата там - където НЕ им е мястото.
През 60-те години на 20-и век имаше случаи, в основни училища в центъра на София, броят на учениците да достигне 42.Това се считаше прекалено и търсеха начини да прехвърлят някои от децата в други училища, но не беше лесно.За нормален брой ученици се считаше по 35-36 деца в паралелка.После, в гимназията, в края на 60-те - началото на 70-те години, ако случайно броят на учениците се окаже 32-33, се считаше, че там учителите имат късмет, защото ще преподават на паралелки, които не са "претъпкани"
Недоволни учители: Не искаме над 22-ма в клас!