Lancia може да са най-големите експериментатори в автомобилостроенето, както и да са едни от най-красивите и екстравагантни серийни автомобили, но не са с най-много нововъведения. Въвели са ел. спойлер, монококпит, първи са сложили турбо и компресор на един двигател, както и първата кола, проектирана във въздушен тунел (пълна скръб - Aprilia). Не ме разбирай погрешно - фен съм на италианките, но най-много и най-разпространени нововъведения са Mercedes (и по-конкретно разработките с S клас).
при споменаването *** Lancia можехте да добавите и, че всъщност това е марката въвела най-много нововъведения в историята въобще
И между другото Ситроен Е ХОЛАНДСКИ ЕВРЕЙН АЙДЕ ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА И ГОЛФА Е КАРУЦА НЕ Е КОЛА
В статията пишат за леки коли не военни.Лично имах москвич и бях доволен.Това че една кола е най скъпа не означава че е най добра.Руснаците за съжаление не могат да направят добра кола.Добрите се виждат лесно заставаш на улицата и гледаш такава.онакава *** руска няма .
Доста фенска и некоректна класация на англичаните от Телеграф, напречния двигател в Мини го отбелязват ,обаче за първия в света сериен автомобил с предно предаване и самоносеща конструкция Citroen Traction Avant от 1934-1957Г. нито дума. Сега повечето автомобили ползват именно предното предаване изобретено и въведено от Андре Ситроен !
До партиен член А муждувпрочем най-скъпата кола в света е ,,Империял,,Познай от първия път в коя страна се произвежда!
ДО ПАРТИЕН ЧЛЕНВОЕННИТЕ МАШИНИ С НАЙ- ДОБРА ПРОХОДИМОСТ И ДО ДЕН-ДНЕШЕН СА РУСКИ, ФАКТ ПРИЗНАТ МАКАР И С ПОЛОВИН УСТА ОТ АМЕРИКАНЦИТЕ. ЕДНА ПРОСТА УАЗ-КА СЪСИПВА КАТО ПРОХОДИМОСТ ИНАЧЕ БОМБАСТИЧНИТЕ ХАМЪРИ И ПОДОБНИ ***. КОЛА НА ДНЕШНО ВРЕМЕ ВСЕКИ МОЖЕ ДА НАПРАВИ, НО НАДПРЕВАРАТА ОСТАВА ВЪВ ВОЕННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ.
В класацията няма съветски автомобили защото просто няма такива. Всички са крадени или са по лиценз на западни фирми.
Ами тунингована БМВ тройка с надпис Господ ми е Навигатор от 1991 газ/бензин да не харчи много със оригинален ремус за 20 лева от пазара и лепенка М пауър?
До АнонименМосквича не е по-лоша кола от западните произвеждани по същото време. Просто е по-здрав.
Трабантът е единствената кола, благодарение на която един евреин си е осигурил 4 години министерска заплата, възползвайки се от добрината и доверието на българите, в чиято държава е роден и израстнал и сред който народ баща му е станал уважаван учен.
Колите, които промениха света