Нека купуват, за какво им е да ръшкат сами из Европа, като наште са им ги докарали вече. А са си и наши, ако на свой не продадеш, на кого ще продадеш :)
Точно така, карана от пенсионерка от тях до супермаркета но поради напреднала склероза пенсионерката забравила, че има кола и ходила пеш...
Nedeite da svikvate da karate/izbirate vtora ruka koli, a mislete kakvo shte go pravite, da karate novi! Koito vi hvane za smqh vi pravi. Yazuk za krasivite hora!
Аз съм доволен от колите в Дупница, имам 3 закупени автомобила от там и са без никакъв проблем. Важно е да имате късмет при покупката на кола и да попаднете на добра бройка, дали ще си я купите от Монтана, Горубляне или Дупница, няма гаранция, че ще е кола без проблеми. В Дупница има много запазени коли, страшно голям избор,ако тръгнеш да обиколиш всички автокъщи, не знам дали ще ти стигне един ден!
Да, най-добре си е с човек от форума на определената марка. Там са маняци и си разбират от колите, видели са и 2 и 200 и са наясно къде може да се направи компромис и къде не, човешко си е да помолиш човек от форума, който живее наблизи или със заплащане да извършите оглед на автомобила, хем ако има съмнения те си знаят и къде са кадърните сервизи дето разбират от тази марка. ПОсле си влизаш в едно семейство- имат си срещи на дати, всеки си помага и съветва- Не си давайте парите на хитреците!
Клега търси от Враца,Монтана и Мездра,казвам го от личен опит!Гледаи ходовата част,прагове вежди,пода да не е изгнил,спирачните трабички да не са изгнили!От Италия,почти сигурно е че ще правиш двигател!Там МАСЛА НЕ СМЕНЯТ!Мога да препоръчам и човек от които взех и съм доволен и вкарва хубави коли!Успех!
Ами въпросното Поло преди седмица го регистрирах!Ето цените!Транзитни номрера-50 лв ; Еко такса-267 лв; Регистрация в кат-88 лв; Застраховка първа вноска-50 лв;Винетка-67 лв.Това е за кола нов внос!Всичко 522лв само да я вкараш в движение!Правете сметка за кола около 2000 3000 лева,че трябва да имате още 1000 за регистрация и обслужване!за по-новите коли не знам как стоят нещата!
Аз си търся кола в момента и разглеждам обявите и чета из форумите на марките които ме интересуват за евентуални проблеми с моделите. Взимам под внимание на ПЪРВО МЯСТО ако има снимка на радиото- каква е станцията, видя ли чалга канал не чета нататък, ясно ми е че селянина даже не се е сдържал да направи снимки без да му лее на душата *** ***. След това ако има снимка на сервизните документи- видя ли ИТАЛИЯ- пак затварям обявата. Дано имаме повече коректни и умни търговци в бъдеще-Поздра
Вместо да правите реклама на това, къде са по-евтини колите, осведомете хората, че ако искат по-нова и мощна кола, трябва да се бръкнат и с около 750 лева за застраховката и регистрацията и, а и на газ май да я прехвърлят, ще трябва още пари да дадат, мисля, че режима вече е разрешителен?
В Дупница колите са доста скупи!Аз си купих Поло 2000г от Мездра за 1600 лв.В Дупница същата обаче 1997 ми искат 3000 лв,очукана от всякаде!В Дупница колите са предимно от Италия със здрави купета,но избушени двигатели,неработеща електроника!В Монтана,Враца и мездра са наи-евтини,но предимно от Австрия и Германия с изгнили купета и здрави двигатели!Но ако човек гледа внимателно може да си намери добра кола за около 2000 лв в северозападна България!Аз от Дупница кола не бих си взел!
Ако колата ти харесва, няма значение от къде я копуваш.Всички автоджамбази са мошенници.Все едно един ги е правил.А какви лафове използват: Ако си сериозен моем да ти направим цена..?От какво ще я правиш цената бе от бетон?Километри - реални.Смях.Много от тях правят сериозни пари.Но поне да се държът по нормално.Само като му видя загорелия врат и знам какво ще лъже.Много малко от тези джамбази са сериозни хора.много малко.
Аз си купих колата от Дупница и съм доволен.Фирмите са коректни. Всичко е изрядно по документация и дадена дума.Без да правя реклама автокъщата е първата откъм София с луксозна малка сграда.Ако не ви харесва купете си нова кола.На мен тази ми върши идеална работа.
Никога не карам със повече от 160. Във средната лента, Състезателите във ляво, обикновенно сутрин, не съм си отворил очите още.
До ODESSAОбясни им, че и скоростта по аутобана, докато всеки ден караш насам натам, е много над 100, за да имат представа, каква малко употребявана кола са си купили .Със 100 там можеш да изпреварваш само тировете, или да задръстваш движението.
Други особенности на този бизнес, да разкривам ли? Например, как се купува за 100 200 евро кола, на която "мотор ***", товари се на автовоза, докарва се тук на някое гладно майсторче което за 300-400 лева "оправя " проблема или с втора употреба авточасти, или като "Ошашави" бордовия компютър, а жената на автоджамбазина с прахокмукачката и малко препарати я освежи отвътре, и те ти нов внос, кола само за 2500-3000 лева, карана от бабичка в Германия, от тях, до супермаркета само...
Живея във Германия от 12 години. на тия които си купуват нов внос, със сигурност таралясника е на повече от 300 000 километра. Стадарта е друг, Да отидеш и да се върнеш от работа 100 километра са нищо
До foreignerОдеса е абсолютно прав. Необходимо е само да знаеш езика, и даже и на ход можеш да я докараш, с германски червени номера, например, напълно законно. Необходимо е обаче, да си средноинтелегентен, и да познаваш правилника, и да имаш няколко дни свободно време.Там, кола се продава - купува , по просто , отколкото кон с каруца тук.Всичкое максимално уредено и опростено там.Този бизнес, с колите втора употреба там, го владеят араби, турци, сърби, сръбски ***, а тук там и руснаци.
Македонски рейд из Дупница, изкупуват стари коли