До КаренГлупачето ми , "Жигули" НЕ СА КОПИЕ НА FIAT, а са законно закупен лиценз. Това, че ги правеха дълго време си е техен проблем. Не си било още родено тогава чедо, за да изказваш мъдрите си мисли по въпроса.
Недодялано копие на фият,руснаците могат само да копират и то с не голям успех...другото е спомени по отминалата младост...........
Да си живи здрав да я съхраняваш още 31 години. И ти, и колата ти сте рядкост.Като я държиш в гараж и в неделя я лъскаш със стара хавлийка, ще я имаш още 100 години.
А аз още карам понякога 31-годишна Лада 21013,по селски и викат Жигули...Имам си нова кола,но и старата върви добре, и да отбележа не с толкова чести ремонти,колкото си мислите тук.Всичко е въпрос на самочувствие,самооценка,а не на избиване на комплекси.Също така са нужни грижи и внимателно шофиране,за да може автомобила да ти служи много години...Забелязал съм,че с нежно отношение се постигат добри резултати при случаен отказ на стартера.Желая на всички безаварийно шофиране ...
До 49Аз като ти казвам да спреш да пишеш, докато не се ограмотиш, ти не ме слушаш! Прозападна ориентация е една дума. Освен това, не се пише "лаЙшки". Написал си и други доказателства за неграмотността си. :) Булгаррено беше спряно, за да ни наложат да сглобяваме "Москвич". За да не видим, че има и истински автомобили. Рено не е съветски автомобил и навяваше прозападни мечти.
Е21 на Бмв ,Алфа ромео Джулия,Алфасуд , Сеат 1430,Фиат 125 ,Опел Кадет Ц-Д...Ами вижте какви са колите от 70 те!Стига разни са се правили на чак толкова луди!
Аз съм с 1 пост само.Както и да е глупости писани и пропагандирани за да надъхат населението да заеме про-западна ориентация в 1990.Нещо станаха банални и напълно неадекватни.Просто се наслушах на лайшки изцепки ,за панелки,коли ,соц ..., изобщо снесена и повтаряна информация без никакво покритие.Е за това и ти казвам за 70 години с 76 коня си е много добър автомобил,ти ако искаш го удари на ултра соц -фобия и агресия ама фактите са такива.Защо никои не споменава Рено 8-10 Булгаралпин?
До 44Преди да квалифицираш хората като прости, научи се да пишеш правилно. Не си ли чувал за запетайки, не си знаеш ли, че портрет не се пише с "Д". Тезата ти за Ладите е изтъркана, не плочите. Всичките ти постове са написани неграмотно. Явно, докато си карал Ладата с 400 км./ч. вятърът е издухал знанията от 1 клас.
До Know howТи съвсем прекали! Жигули с 220.... Как издържа задният мост, съединителя? Как удържаше волана? Аз продължавам да чета, но ти явно си спрял да го правиш през 70те. А и наистина, тук става дума за серийно произвеждани автомобили, не за доработки на любители. :) Карал съм Лада, но не съм си купувал. Само, за последно ще ти кажа, че през 90те на един светофар с чисто новата Лада 2105 на един приятел се опитахме да "дръпнем " пред един стар Голф 1 с четири момчета вътре. Не ни се получи.
Гарантирано по-надолнище вдига над 180 км/ч !За кола от 70 те години само с 4 скорости си е направо ултра постижение.Извинявам се ама с тоя простия психо-портред над народопсихологията на българина още ли ще се използва в 2013 ?Хубаво въртяхте 2 плочи ,за музиката и за скапаните коли ,ама на мен ми се изтъркаха ...
Мощността и беше 76 к.с. Вдигаше 180 без проблем. --------- Ти си ***. Със 76 коня и това купе и по нанадолнище няма да вдигнеш 180. Ако някак си сте я докарали до 150 коня може, но това не е сериен автомобил. Иначе и аз съм карал лади, седмицата ми вдигаше 160 но беше абсолютен ***, постоятнно нещо сменяш, а от завода идваха с недозатегнати бурми навсякъде.
До 37 и 41Ще ти отговоря, защото проявяваш интерес, а това вече е напредък. Не 180, карал съм Жигули с над 220 км/ч, подготвяхме ги в автоклуба в завода в който работех. Последното ни постижение беше 150 коня. 3 години съм бил лицензиран републикански състезател. Колкото до Фиат 125р, на максимални обороти издържаше около 15 минути, след това чупеше разпределителен вал. Относно органите, ако бях такъв щях да си купя кола от митницата в Свиленград, със здраве. Чети, от четене не се умира...
40, ясен си ми, щом веднага пренасочваш нещата към политика.Никак не е чудно, че смяташ, че Ладата за супер автомобил. Ще ти кажа нещо: знам, че през социализма, собствениците на Лада имаха себе си за нещо повече от останалите хора. Докато не ги задмине някой с Фиат 125р. Би ли споменал кога за пръв път смени калниците и праговете на този шедьовър на автомобилната промишленост? А през социализма малко трудно щеше да вдигнеш 180, без да бъдеш забелязан от органите. Освен, ако ти не си бил такъв
До 37Пак повтарям, ако не си карал или чел, не се изказвай. А може би мислиш, че магистрала Тракия започна да я прави Бойко Борисов, боже пази България...
Вярно таз ладуна много върви:), баща ми си я взе 89 година, модел 1500s, чисто нова и наистина почти хващаше максимума на километража около 180 километра в час, но изправяше предницата като излитащ самолет, това понеже има перфектна аеродинамика:)), но сполучлива излезе и до днес си я кара човека:))!
Леле, купил Лада, през 1975г., от първата партида, получена в Стара Загора........Все едно си купил Панагюрското златно съкровище. Купил си я през 1975, а през 1980 вече беше с изгнили калници и прагове и се наложи да я караш на тенекеджия. И къде си вдигал 180 с тази кола, с изключително нестабилна задница? Жалко е, че не осъзнаваш, какви смехории пишеш.
Купих такава Лада през 1975г., първата партида получена в Стара Загора. Мощността и беше 76 к.с. Вдигаше 180 без проблем. Модела е 2103, следващите модели с този дизайн бяха 1500, 1500S и 1600, ужким 82 коня, но скопени от карбуратора Озон, вдигаха максимум 150. Така, че по-долу пишещите да не се изказват неподготвени. За това си има книги, а вече и Google. Tрябва само да се интересува човек, не по приказки в кръчмата.
Качиха Дженсън Бътън на Лада