Веднага след като превключи на газ дори в тези обороти няма проблем. За да могат да го погледнат в сервиз ще трябва да я оставя да пренощува при тях, за да може да я запалят докато е студена и е в тези обороти. 15. Гуменото уплътнение на багажника се разкъса заради затварящия механизъм на 5-тата врата, който докосваше уплътнението и го разкъса. Сменен в сервиз. Като цяло съм доста доволен от колата засега. Не ме е оставяла никъде, винаги е палила и е много удобна за шофиране.
друг път трудно и все едно не както трябва. 13. При 80км/ч на 5-та при обределено положение на *** на газта се чува едно виене. Като подам повече газ или махна крака си и спира. Преди не беше така, като започна да го прави още докато беше топло времето. Скоро ще го споделя с Митвас. 14. Когато колага е студена и запаля докато е още на бензин в интервала 950-1050 оборота двигателя не работи равномерно и има силни вибрации. Цялата кола се тресе. Не знам дали това е нормално при студено време.
се затваря леко дървено, но не е болка за умиране. 11. Жабката се разтропа при преминаване на по-големи неравности или павета; шофьорската седалка поскърцва (тежа 60кг.), но не ме дразни иначе само трябва леко да се смаже. 12. 1-ва и задна никога не са ми харесвала как влизат, дори и след смяна на маслото на 5000км. Понякога като съм на първа и тръгна да изключвам към свободна скоростния лост така се изствелва , явно е бил под напрежение. 1-ва един път влиза като по масло, друг път трудно и вс
светлини, като при насрещно слънце ако не изключа светлините в никакъв случай не мога да разбера градусите, километрите или оставащия бензин. Решението засега е... дневни светлини, но срещу 500лв. 9. Отвратителна *** на таблото точно под предното стъкло. Прекалено тънка пластмаса, която с ръка се вдлъбва без дори да е нагрята, а като се нагрее лятото става като кашкавал. След известно време очаквам да се изкриви. 10. 5-тата врата дори и след корекция пак се затваря леко дървено, но не е болка
на сантиметри до блока ми. Щом него не го засича явно не е в определен датчик проблема. Проблема започна още преди 2-3 седмици, докато беше около 10 градуса, така че не е от студа. Чакам днес да го оправят в Митвас. 7. Според Литекс Моторс маншона на преден десен накрайник е за смяна, защото е започнал да се къса (колата беше на 15000км.). Казаха че в оторизиран сервиз ще го сменят гаранционно. Скоро ще го опиша като проблем в Митвас. 8. Много лоша осветеност на приборното табло при включени
5. Задна броня в лявата си част, където се хваща за купето боята се бели, като според мен е заради прекалено притягане. Бронята и ламарината се притискат и явно от вибрациите се е обелила, като от ЛМ го замацаха с бяло и казаха "Може да го предявиш като щета към застрахователя". Изводите си ги направете сами. Интересно ако падне лака на боята пак ли щета да предявявам? 6. Проблем с парктроника (всички датчици). Един път работи, друг път не - проверката я правя всеки ден като паркирам
Публикувано 11 декември 2012 - 11:44Минах вече 18400км. с колата като засега съм имал следните проблеми: 1. Дефектни задни амортисьори още от самото начало - сменени на 200км. 2. Тропане във волана (явно карето) - все още продължава и не е отстранен проблема. 3. Оправени кори в купето, които не бяха закопчани хубаво. 4. Отлепено ляво гумено уплътнение на покрива на колата. Залепено след това. 5. Задна броня в лявата си част, където се хваща за купето боята се бели, като според мен е зарад
В тези коментари се вижда колко сме неграмотни и незнаещи голяма част от българите. Господа не забравяйте, че Китай в момента е най- бързо развиващата икономика в света. От 1990 година до сега те се развиват и усъвършенстват непрекъснато. А относно "ниското" качество на китайските продукти продавани в България-заслугата е на "добрите" български търговци, които купуват най-ефтините продукти със съмнително качество с цел реализиране на високи печалби за сметка на българския потребител.
Българското му е майката в тея кризи. Никак не са лоша инвестиция тези коли в ловешкия завод. Според мен ще имат много голям положителен ефект за България. Съгласен съм с колегата, че Грейт Уол ще повтори успеха на други азиатски марки. А Дачия да ходят да се снимат вече, няма да има нужда да ги купуваме.
П.П.Хубаво ще е да не дават остри коментари и да влязат в близки отношения с китайците защото до няколко години заводите на Рено или ще трябва да затворят или да произвеждат някякви консумативи за китайците.
Гледам тука все тесни специалисти изказват мнение та да вметна и аз;Те и на Хюндай и на Киа гледаха с презрение и насмешка но сега не им е много смешно най вече на тези страхотни автомобилисти от РЕНО те затова и правят Дачия корейците им згънаха рената пежата и другите там страхотни марки .Сега китайците ще изхвърлят от пазара и най ниско бюджетните им, те не че другите им стават за нещо. Колко нови Рендета се движат по улиците?Рено е обречена марка Дачия е предсмартната им агония.
Защо се слага общ знаменател *** за абсолютно всичко, като се чуе Китай. Мога да ви кажа пък, че в Китай има доста високи стандарти за производство. А в случая колите ще се правят в България в модеrно оборудван и нов завод, което си е гарант за качеството.
И ние в офиса имаме служебна Дачия и създава доста проблеми, да не говорим,че откъм екстри хич я няма. И според мен малката кола на Грейт Уол е достаподходяща за служебен автомобил, виждам я скоро масово по улиците.
Преди да правиш такива генерални изводи вземи прочети малко, че колите са получили одобрение от ЕС, което едва ли ги прави ***, ако съдим по твоето доста некомпетентно и просташко изказване. Пък Дачията тя е ясна.
до 106-във Севлиево се произвеждат продукти за баня Видима -например смесители и мивки-и продуктите са със супер качество. Съвсем съзнателно избрах мивка на Видима, а не полска мивка. Имам у нас полски и български смесител-на две години са-българския си е супер, а полския почна да капе. Тоест българските продукти за баня-смесители, мивки, душове, и др са си със супер качество-и ги изнасят на всякъде
Имам китайски мотор, който харчи бензин колкото един автомобил/лек/.Представям си пък колите им колко ще харчат.
Надявам се да не е като всичко българско. Когато в България започна да се произвежда качествен автомобил марка Рено, румънците не можеха и да мечтаят за производство на автомобили. Какво ли в България не се започва? Надявам се да произвеждаме поне телбод, за да не внасяме от Китей.
прави са Дачия да не се притесняват от ловешките коли....Никой не може да измести Дачия от върха на класацията за най-скапан автомобил. Много добре знам за какво говоря от опит. шефът ми намрази двата логана и сандерото, купени като нови, мисля, че има доста такива случай, понеже все по рядко виждам служебни дачии, сега хората купуват шевролети.А скоро ще видим и китайките масово
90добавен от: Анонимен преди 4 часаМен ме кефи най-вече при китайските возила, че притежават 5-степенна скоростна кутия! Което си е лукс де....Кажи ми, че си го писал с ирония...иначе трябва да те питам от коя планета пристигаш току що....
Dacia: Great Wall не ни притеснява