..ФАЛИРАХА ЛИ ,БЕ....ХА,ХА,ХАААА...???!!ПРИ ТОЛКОВА КРАДЕНЕ ,МУФТА И СТОЕНЕ БЕЗ РАБОТА ....ВРЕМЕ Е СЕ РАЗТУРЯТ!АЗ АКО НЕ БАЧКАМ ЕДИН ДЕН....ПОСЛЕ *** ГЛАДЕН ,ЦЕЛА СЕДМИЦА....!ЕГАТИ , ЯКАТА ДЪРЖАВА.....!!!!!Я, ДЪРВО И МЕТЛА ЗА ТИЯ....!!!
БДЖ е транспортна фирма ,която си има пътникопоток така и товари-която не може да е на загуба стига да не се краде!Ако е на загуба то управляващите и началници са виновни.Колко е администрацията спрямо персонала които обслужва влаковете?С дунав мост 2 ще се отварят и още дестинации!Каква е заплатата в БДЖ от най нискътъ до най високата длъжност???
Ръководителите на БДЖ са комсомолски секретарчета, кадри на Гоце Първанов и работят за интересите на комунистическата олигархия. Владимир Владимиров бе шеф на младежката организация на БСП при Първанов - от 1998 до 2002 г.
До "Подкрепям стачката!" - като подкрепяш стачката, що не обясниш на ЖП-ейците, като им закрият БДЖ, какво ще ядат, щото пари за хлаб йок... Ама всички са силни зад кбд-тата, щото на чужд гръб и 100 тояги са малко....
Ей аман от *** народ. Абе льольо, ти да не мислиш, че БДЖ-то се фалира за 5-6 месеца?? Това е точено поне от 2-3 правителства, за да го докарат на този хал... И като стачкуват сега работниците и БДЖ-то фалира, нали всичките тези хора ще останат на улицата, някой това мислил ли го е? Ама то трябва и акъл, за да се вдене това, не става само с ядене....
TOVA E IAMA BEZ DANO!!VSI4KI KRADAT: POLITICI, MUTRI, JEPEICI!!!!TRIABVA DA IA NIAMA!!!NARODAT NE MOJE POSTOIIANNO DA NALIVA S DANACITE!!!
Защо е стачката? Правителството иска да унищожи БДЖ и да продаде каквото е останало на чужденци. Хората от БДЖ не искат да губят работата си. Любимият рефрен на ГЕРБ - другите управници преди нас са виновни. Да, ама фалитът на БДЖ се случи при управлението на ГЕРБ! Значи отговорен е ГЕРБ.
Утре в София ще стане страшно. Говедарите ще излязат от Софийско на контрапротест срещу тракторите, преди секунди са се организирали в групи и сутринта към 8 ще са на жълтите павета, селската война пламва. Животновъдите пазят Миро Найденов, земеделците пък с трактори ще шумят на паветата.Първите информации за новата война излязоха вече - само в 7plus7. net
ЖП е едно блато на мързел, простащина и корупция!Цялата държава е ***, обаче БДЖ бие всички институции! Крайно време е да се ликвидира БДЖ и бюджетът й да се пренасочи към БАН (примерно).
ДОКАТО НАЙ- АЛЧНИТЕ ОТ ВСИЧКИ УПРАВНИЦИ, А ИМЕННО ГЕРБ, НЕ ЛАПНАТ БДЖ СТАЧКАТА НЯМА ДА СПРЕ. ГЕРБ И МИНИСТРИТЕ ИМ, НАЧЕЛО С ФУТБОЛИСТЪТ С ГЛАВНО Ф, ЩЕ ФАЛИРАТ БДЖ И ЩЕ ГИ ПРИВАТИЗИРАТ,/РАЗБИРАЙ ОТКРАДНАТИ/ БЕЗ ПАРИ. СЛЕДВАТ ГАРИТЕ, ПРИСТАНИЩАТА, ЛЕТИЩАТА И КАКВОТО Е ОСТАНАЛО.А ОВЧИЯ НАРОД ЩЕ СТОИ ОТСТРАНИ И ЩЕ ГЛЕДА БЕЗУЧАСТНО.И ЩЕ ГЛАСУВА ЗА ПОРЕДНИТЕ ЖАЛКИ ПАЛЯЧОВЦИ И ТАРИКАТИ ПЛЯЧКОСВАЩИ КАТО БАШИБОЗУК СЪЗДАДЕНОТО С ТОЛКОВА ТРУД ОТ НАРОДА И НАРОДНИ ПАРИ."НЕ СМЕ НАРОД, НЕ СМЕ НАРОД,А ***".
Икономика е БВП за година. Или на човек. Където си бяхме 1989 там сме и сега - малко по-добре от Румъния. Ако не бяхме вързани за банкрутиралата икономита на СССР може би щяхме да сме до Унгария. Но не сме. Пък за стратегическите и т.н. предприятия - по хубаво е имаме такива като Шверцария - малки спретати но с един вагон часовници си внасят 1000 вагона домати.
33-ка, а кое е икономика, я ни просветли! Това да има 200 банки и нито едно стратегическо, национално предприятие ли? Или това да затворим 4, от 6-те реактора на АЕЦ ей така, щото много печелим? Или да имаме ограничения в лозовите насаждени, щото много вино сме изнасяли? Кое е икономика бе? Инженери да продават домати?
Не слушаите свободните съчинения на министрите за,печеливши и непечеливши жп превози.В света няма печеливша железница ,има отделни печеливши влакове и отделни печеливши линии.За да си направите съпоставка ще ви кажа че,през 1990г БДЖ наброяваше 93 000хил ,сега26 000 без съкращенията.От тогава до сега се смениха 10 транспортни министъра и толкова генерални директора на БДЖ.Всеки от тези господа има охранителна или спедиторска или консултанска или превозна фирма свързана с БДЖ.Кърлежи.
Към 30Ех Носталгио, При социализма се возеше руда от Алжир до кремиковци и въглища от Лом до Кремиковци /вероятно от Донбас/. И ако на това му викаш икономика - здраве му кажи.
Ако трябва да сме точни, следва да се обърнем към аналогияните случай. Имаш ли представа дали някоя стаяка у нас е довела до нещо благоприятно за България. Целят се само краткотрайни подобрения, като цяло всичко отива надолу. Виж Кремиковци. Стачки, стачки и фалит. Защо профсъюаите не се обърнат към яасните фирми, където има вопиющи нарушения на КТ. Защото ще ги изметат за час.Лесно им е в БДЖ-то. Все някой ще мигне. И пак ще се возиш в мръсен влак, тук там някой и билет ще си е купил.
Ми не знам! Аз доколкото чух негово височайшество финансовия министър, той вече си направи устата! Имало интерес към "Товарни превози"?!?!?! Така каза! Той сега ще оплете нещата, ще разбърка всичко в държавата и после ще си отиде в Америка сърдит, че никой не го е разбрал. Историята показва, че всичко, абсолютно всички финансови министри, ама до един говорят колко щяло да бъде полезно за хората това, което те правят, а после се оказва съвсем друго. И тук е такъв случая.
Защо БДЖ бе печеливша компания при социализма? Просто защото имаше икономика! Българите имаха пари да пътуват, да пращат колети, индустрията товареше стоки за десетки милиона тона, земеделците само пълнеха вагони към Европа с 200 000 т. домати годишно! Сега към Европа пътуват рейсове с *** и ратаи...
Към 27Не се знае дали брокерите на БДЖ-то не самите профсъюзи. Може би те искат да свалят цената за да я купят тези лица. А те миже би играят и в двата отбора и печелят и при черно и при червено.Жалко за железничарите. Тяхната съдба е както на металурзите от Кремиковци.
Преговоритe за БДЖ се отложиха, стачката продължава