Новият Genesis. Снимка: Hyundai

Корейският автомобилен производител Hyundai не крие своите амбициозни планове по отношение на флагмана на марката Genesis, чиято обновена версия ще бъде представена на автомобилното изложение в Женева следващата седмица. Компанията разчита на сериозни продажби в Централна и Южна Европа, където планува да се пребори с конкуренцията на BMW и Mercedes.

Продажбите на обновения Genesis в Европа ще стартират през юни, заяви на пресконференция в Лондон Алън Рашфорт – директор на Hyundai за Европа, цитиран от агенция Automotive News. В Южна Корея и САЩ автомобилът е на пазара още от ноември миналата година, като Hyundai планира годишни продажби от около 62 000 единици – половината за вътрешния пазар, а другата за чужбина.

По думите на Рашфорт, основните конкуренти на Genesis са BMW 5-Series и Mercedes E-Class, което придава допълнителен престиж на седана. Шефът на Hyundai за Европа допълва, че германските марки контролират 80 % от пазара на премиум автомобили в Западна Европа и затова конкуренцията ще бъде жестока.

Очакванията на корейците са да продават на Стария континент около 1000 бройки от Genesis годишно, като тези автомобили ще бъдат предназначени само за „избрани и специални клиенти, които вече добре познават марката”. Рашфорд е категоричен, че основният фундамент за успехите на Hyundai в Европа е именно лоялността към марката. 

Още за Hyundai Genesis четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase