Това, което в Bloomberg Businessweek правим е да разкажем една история в точното време, но тя да остане и неподвластна на времето. В тази история да има универсална бизнес мъдрост, която се простира по-надълбоко от заглавието. Това заяви Джоел Уебър, главен редактор на Bloomberg Businessweek, в предаването "Светът е бизнес" по Bloomberg TV Bulgaria.
 
По повод предстоящият старт на Bloomberg Businessweek в България, Джоел Уебър разказа малко повече за тайната, която седи зад 91-годишната история на списанието и го прави най-реномираното бизнес издание в САЩ и Европа.
 
"Печатните медии могат да допълват и завършват едно медийно портфолио и точно това се опитваме да правим ние. Мислим за това как да направим отпечатаното уникално и специално и съвсем различно от съдържанието, което потребяваме дигитално".
 
По думите на Джоел Уебър не трябва да се забравя коя е аудиторията и как да й се даде това, от което има нужда.
 
"Въпреки всички приказки за упадъка на печатните медии и възхода на дигиталните, мисля, че печатът притежава една удивителна сила и го разбирам, когато погледна към някоя корица на списанието или хубав дизайн, който сме създали– ние можем да ви разкажем история за около 3 секунди. А може би и по-малко".
 
Цялото интервю можете да гледате във видеото ТУК

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase