Проблемът на българската електронна търговия се казва доверие, заяви Сава Ахмаков, мениджър в proof., член на IAB Bulgaria, в предаването "Бизнес старт" с водещ Христо Николов.
Според него ключът към успеха е свързан с това бизнесът да покаже, че държи на своя бранд и качество.
"Електронната търговия спечели от пандемията, като в същото време все повече бизнеси поискаха да се дигитализират", каза той пред Bloomberg TV Bulgaria.
По думите на Сава Ахмаков, 17% от потребителите са започнали да пазаруват електронно заради пандемията, но въпреки това страната ни изостава от тенденциите в световен мащаб.
"Измени се поведението на потребителите и потребителската кошница в електронна среда. Все повече се правят онлайн поръчки на готова храна, хранителни продукти, потребителска електроника и стоки за прекарване на свободното време".
Сава Ахмаков подчерта, че при изграждането на електронен бизнес трябва да се мисли всеки един процес да бъде автоматизиран.
Целият разговор - във видеото.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
4
Анонимен
преди 3 годиниДо Анонимен 1Извинявай, но това е просто дефинициата на проблем с доверието. А и другото - банката няма защо, да краде данните ти. Банката ВЕЧЕ има данните ти.
3
Анонимен
преди 3 годиниДо Анонимен 2Така е, но за мнгоо от нещата не е нужно да бързаш. Най-често се купуват аксесоари за телефони, книги, сувенири, разни накити, козметика и дребна техника.
2
Анонимен
преди 3 годиниНе може всичко да се продава само по Интернет. Понякога имаш спешна нужда от дадено нещо, например електрическа възглавница. Предишната е изгоряла, а теб те болят бъбреците. Ако си поръчаш по Интернет ще чакаш 2-3 дни най-малко докато я получиш. Ако си на село 5 дни, защото там доставките са само 2 пъти в седмицата. Закриха се всякакви магазини за такива уреди. В аптеките би трябвало тогава да ги има, както се продават грейки.