fallback
Промяната и тенденциите в потребителските нагласи, които бяха в ход още преди появата на COVID-19, сега протичат дори по-ускорено. Това каза Божидар Нейчев, управляващ съдружник на PwC, в предаването “В развитие” по Bloomberg TV Bulgaria.  
 
Нейчев представи резултатите от две допитвания, които са направени преди и след пандемията от COVID-19 в рамките на 11-ото поредно проучване на PwC за потребителските нагласи. В рамките на проучването се разглеждат навиците и поведението на потребителите в градска среда и дигитализирането на начина им на живот в следствие на бързо променящата се световна обстановка.  
 
Нейчев посочи, че една трета от анкетираните (35%) вече пазаруват хранителни стоки онлайн в световен мащаб.   
 
"Към момента онлайн пазаруването на нехранителни стоки отбелязва значителен ръст -  през мобилни телефони (45%), компютри (41%) и таблети (33%). Тази тенденция е силно изразена в Китай и Близкия изток, където съответно 60% и 58% от анкетираните споделят, че са започнали да пазаруват повече през телефоните си". 
 
Той отбеляза, че по време на пандемията хората са започнали да полагат повече грижа за себе си и за здравето си. 51% от живеещите в градска среда потвърждават, че в резултат на COVID-19 са по-фокусирани върху грижата за психичното и физическото си здраве, благополучието и начина си на хранене. 
 
Според него това забързване на тези процеси ще мотивира компаниите и търговците на дребно да преосмислят начина, по който управляват бизнеса си.  

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

2

Nona

преди 3 години

Интересно как ми се промени...четвърти месец хоум офис...сменям пижамите

1

ми как се променят

преди 3 години

Свиват се. Непрестанно ни плашат каква тежка зима ни чака и човек не смее да похарчи пари за нищо извън най-основното (или все пак харчи малко за "глупости", но се чувства виновен)

fallback