Като български доставчик на интернет в Индия нашата визия е дългосрочна и искаме да обхванем 20 млн. домакинства. Докато не си изпълним плана, няма да мислим за листване на борсата или продажба на компанията. Това заяви Николай Горчилов, основател на Excitel, в предаването „Бизнес старт“ по Bloomberg TV Bulgaria.
"В Индия войната е за всяка една улица и изграждането на инфраструктура, и то за сгради, които ги няма на картата“, обясни той.
Николай Горчилов коментира и изоставането на България в класацията по скорост на интернет: "Факт е, че румънците, с които бяхме в топ 5 в света, продължават да са там, но ние изпаднахме".
Според него телекомите са доста доволни от статуквото.
"Необходима е нов вид конкуренция в България. След консолидацията на пазара не можем да кажем, че услугите са атрактивни“, смята Горчилов.
По повод информацията, че Google ще инвестира 10 млрд. долара в цифровизацията на Индия Николай Горчилов обясни, че технологичният гигант си е научил урока и разбира, че без сериозна местна подкрепа трудно ще постигне успех.
Целият разговор - във видеото.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
3
Анонимен
преди 3 годиниВ България като цяло е необходима конкуренция, тъй като ако преди 10 години в един квартал имаше поне 5 доставчика тип гараж-бойс, то в днешно време преобладават големите компании, стил А1. Напълно нормално е скоростта и качеството на предлаганата услуга да паднат, тъй като малко, или повече, си създават своеобразен картел.
2
Анонимен
преди 3 годиниТо и у нас индийците не са малко
1
Анонимен
преди 3 годиниТова все едно тука да обхване едно село.