Националният туризъм вероятно ще се развие по-бързо от международния. Българските хотелиери ще трябва да насочат вниманието си върху българските туристи. Това коментира Катя Тодорова, управляващ партньор и маркетинг мениджър в Clientric Group, в предаването "В развитие" по Bloomberg TV Bulgaria
 
отпускането на мерките хората имат желание да пътуват, при наличие и на възможност. Дори за намаляване на стреса се препоръчва вид почивка и изключване от всичко", каза Тодорова.  
 
Тя смята, че местният туризъм ще се развие много по-бързо, защото все още има неяснота около пътуванията в чужбина. 
 
"В момент на шок много мениджъри орязаха разходите за маркетинг и продажби. Възстановяването обаче после става трудно. Но тези, които успяха да останат активни в комуникацията със своите клиенти, да покажат човешкото лице на своя бранд и как се справят с кризата, ще имат преднина", обясни маркетинг мениджърът. 
 
Тодорова представи данни, според които 84% от хората са заявили, че биха купили от бизнеси, които вече познават, а не от нови.  
 
"Тези хотели, които приютиха хора по време на кризата и т.н., ще стъпят по-добре на пазара. Те първи се свързват с нас за по-активен маркентиг", добави Тодорова. 
 
Тя смята, че дигиталният маркетинг в момента има ключова роля. 
 
Цялото интервю можете да гледате във видеото ТУК
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase