"Нашата компания започна да използва лабораторно добити диаманти за своите продукти", това коментира Николай Пирянков, изпълнителен директор на Taylor & Hart, в предаването "В развитие" по Bloomberg TV Bulgaria. Много потребители вече ги предпочитат не само заради по-ниската цена, но и се доверяват на факта, че диамантите не са намерени по начини, които могат да предизвикат конфликти в Африка. През последните години маркетингът относно тези диаманти се развива много силно.

"Диамантите съществуват от преди 2-3 млрд. години. Когато свършат, няма да има повече. За последните 100 години цената им се покачва, докато при лабораторно добитите диаманти цената само ще се понижава".

Пирянков сподели, че повечето им клиенти не идват специално заради диамантите, заради възможността да си измислят и направят уникален за тях пръстен.

"За нас по-важното са пръстените и бижутата, които произвеждаме, а не камъните".

Пирянков коментира и настроенията на пазара от началото на годината.

"През следващото тримесечие се очакват големи проблеми заради коронавируса, тъй като много от пазарите в азиатските държави са затворени. В Индия има големи проблеми с поръчките и покупките на полирани диаманти, така че очакваме следващите новини да не са толкова позитивни".

Цялото интервю можете да гледате във видеото ТУК
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase