Източник: InterContinental Sofia
fallback

Носителят на призовете за туризъм и хотелиерство "Най-добър нов хотел в Европа" и "Най-добър хотел в България" към престижните Световните награди за туризъм 2019 г. утвърждава високи стандарти във всяко отношение.

Само година и половина след откриването си InterContinental Sofia вече се радва и на първо място при Световните награди за луксозни хотели 2019 и е носител на множество вътрешни за веригата призове. Благодарение на съвременния лукс, с който посреща гости в сърцето на столицата, хотелът печели международно признание с изтънчен дизайн, несравним комфорт и петзвездно обслужване.

Всичко това се дължи не само на най-високите стандарти за качество, които InterContinental Sofia покрива, а и на отличния социален стандарт при условията на труд, които осигурява на служителите си.

"Отличните резултати на InterContinental Sofia по всички показатели на хотелското обслужване са факт благодарение на невероятния ни екип от професионалисти - от пиколата, през служителите на рецепция, храни и напитки, хотелско домакинство, до администрация. Без отдадеността и усърдието на всеки един от тях, това не би било възможно", казва г-н Анджело Зукала, Генерален мениджър на InterContinental Sofia.

Ефективният Съвет по социални дейности, създаден в хотела, ежемесечно се грижи за организирането на спортни събития за служителите, развлекателни и почивни активности, излети сред природата, отдих и грижа за здравето, екологични проекти.

Според г-н Зукала, удовлетворението на служителите е ключът към доброто представяне на всяка фирма. Именно затова мениджмънтът се стреми да осигури баланс между професионалния и личен живот. В резултат на това, проучването за удовлетвореност сред служителите показва над 90% положителни отзиви за хотела. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback
fallback