Източник: InterContinental Sofia

Носителят на призовете за туризъм и хотелиерство "Най-добър нов хотел в Европа" и "Най-добър хотел в България" към престижните Световните награди за туризъм 2019 г. утвърждава високи стандарти във всяко отношение.

Само година и половина след откриването си InterContinental Sofia вече се радва и на първо място при Световните награди за луксозни хотели 2019 и е носител на множество вътрешни за веригата призове. Благодарение на съвременния лукс, с който посреща гости в сърцето на столицата, хотелът печели международно признание с изтънчен дизайн, несравним комфорт и петзвездно обслужване.

Всичко това се дължи не само на най-високите стандарти за качество, които InterContinental Sofia покрива, а и на отличния социален стандарт при условията на труд, които осигурява на служителите си.

Екипът на InterContinental Sofia - ключ към успеха

"Отличните резултати на InterContinental Sofia по всички показатели на хотелското обслужване са факт благодарение на невероятния ни екип от професионалисти - от пиколата, през служителите на рецепция, храни и напитки, хотелско домакинство, до администрация. Без отдадеността и усърдието на всеки един от тях, това не би било възможно", казва г-н Анджело Зукала, Генерален мениджър на InterContinental Sofia.

Ефективният Съвет по социални дейности, създаден в хотела, ежемесечно се грижи за организирането на спортни събития за служителите, развлекателни и почивни активности, излети сред природата, отдих и грижа за здравето, екологични проекти.

Според г-н Зукала, удовлетворението на служителите е ключът към доброто представяне на всяка фирма. Именно затова мениджмънтът се стреми да осигури баланс между професионалния и личен живот. В резултат на това, проучването за удовлетвореност сред служителите показва над 90% положителни отзиви за хотела. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase