Снимка: Pixabay
fallback

Започна процеса по подаване на искане за обезщетения за туристите, ползвали услугите на "Астрал Холидейз", съобщи застрахователната компания, с която е работил туроператора.

Клиентите закупили туристически услуги на подалия документи за обявяване в несъстоятелност туроператор "Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД, могат да се чувстват напълно спокойни, че ще получат финансова компенсация за пропадналите им почивки.

Oще по темата

Благодарение на сключената застраховката "Отговорност на туроператора“ с покритие от 700 000 лв. между ЗК "УНИКА“ АД и "Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД, потърпевшите клиентите на туроператора ще бъдат обезщетени по реда и условията на Закона за туризма и застрахователния договор.

Претенциите могат да бъдат подавани в офис на ЗК УНИКА АД, онлайн на сайта на компанията или на денонощния телефон 0700 11 50. Процесът по завеждане на искове е максимално улеснен с цел бързо обслужване на клиентите.

Изисква се единствено попълване на уведомление за настъпила вреда без нужните допълнителни документи. Служителите на компанията обслужват клиентите при нормални условия.

Срокът за обработка на документите е 15 работни дни, като от УНИКА въвеждат допълнителни мерки да се изплатят исковете максимално бързо.

Спешно ще се разглеждат претенции на клиенти, на които им предстоят пътувания до края на седмицата.
 
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

3

Истината

преди 4 години

Е, писаха, че Астрал Холидейз е платила за клиентите на Томас Кук в България, а сега има 251 други клиенти, за повечето, от които също е платила, вкл и за 51 в чужбина. Останалите 200 са в България. Колко хиляди бяха клиентите на Томас Кук в България?

2

Анонимен

преди 4 години

Това била най-голямата бг туристическа фирма,а преди два дена съобщиха ,че в момента туристите в чужбина и България са 51/петдесет и един/,които щели спокойно и без проблеми да изкарат почивките си!Ха,ха ха това не един автобус туристи!

1

Анонимен

преди 4 години

Жалко за Астрал Холидейз. Беше добра агенция, която ползвам от над 15 години

fallback