fallback

За страна, като България, в която се карат много  стари коли, един закон с нови правила, норми, глоби и подобни, явно ще бръкне дълбоко в джоба на потребителите и затова, още в зародиш, този проектозакон започна да пари.

Всяка внесена кола ще трябва да има паспорт, преди да получи регистрация в България и табели от КАТ.

А тези, които вече са регистрирани, трябва до половин година да се снабдят с „лична карта“ на колата в пунктове, различни от тези за технически прегледи.

Изпълнителният директор на Асоциацията на вносителите на автомобили Цветелина Цанева коментира темата в предаването "Директно"  по Bulgaria ON AIR.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

13

ЛАЗО

преди 4 години

ОЩЕ ЕДНО ГИШЕ,ОЩЕ ТРИДЕСЕТ ХИЛЯДИ ЧИНОВНИЦИ,ОЩЕ ЛАПАЧИ И СМУКАЧИ,АМИ ТО ВЕЧЕ КРАЙ НЯМА БЪЛГАРСКОТО ТЕГЛО!АНАТЕМА!

12

Мехлеман Нагазян

преди 4 години

Всяка западно-европейска държава има база данни за всяка една кола, като прегледи, инциденти, ремонти необходими за да премине годишен преглед, повреди/ремонти след инцидент и точните километри нанесени при всеки годишен преглед/ремонт/подръжка. Нашият КАТ трябва просто да премести и преведе инфомацията като позва индентификацията на шасито. Просто, просто като някогашен изпит за милиционер. Тази практика е като отче наш между ЕС държавите! Няма да има място за гишевти, кофти тръпка за бизнеса.

11

хахо

преди 4 години

Едно време на 10-ина години сменяха визията на номерата,за да си докарат допълнителни приходи за хазната.Ама сега,когато сме вече с еврономера няма как да го направят това докато от евросъюза не решат.И нашите чичковитечервенотиквиновчета начело с най-големата тиква измислиха това с паспортите!

fallback