Финалистите в тазгодишния конкурс "Мениджър на годината" получиха специални двоен магнум бутилки (3 л. или четири пъти стандартния размер) вино Face-to-Face (f2f) на New Bloom Winery. Обявяването на 10-та финалисти беше в понеделник в Националната опера и балет. Те управляват едни от най-големите и авторитетни компании в страната и са извоювали с постиженията си място в българския и европейски бизнес елит. Приходите на оглавяваните от тях компании надхвърлят 2,6 млрд. лева по данни за 2017 година.

На финалната права в битка за титлата "Мениджър на годината" са: Александър Димитров, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на "А1 България"; Георги Атанасов, управител на "Фесто Производство"; Данчо Данчев, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на "Дженерали Застраховане"; Ивайло Славов, изпълнителен директор на BULPROS; д-р инж. Илия Гърков, вицепрезидент на "Дънди Прешъс Металс" и изпълнителен директор за България; Павел Пенчев, прокурист на "Еконт Експрес"; Петя Димитрова, главен изпълнителен директор и председател на управителния съвет на Пощенска банка; Радослав Николов, изпълнителен директор на SAP Labs България; Светла Лесова, изпълнителен директор на  Mondelez България; Улрих Хеппе, изпълнителен директор на "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД.

Четирима от финалистите затвърждават постиженията си като попадат за втори път в десетката. Това са Петя Димитрова (финалист в конкурса през 2011 г.), Радослав Николов (финалист през 2015 г.) и  Ивайло Славов и Илия Гърков, които бяха сред претендентите за титлата и миналата година. Още една дама попълва женската квота на най-успешните бизнес лидери тази година - Светла Лесова. От чуждите мениджъри у нас този път в десетката на 2018 г се класира само един - Улрих Хепе. Победителят в конкурса за 2018 г. ще бъде обявен на 12 ноември, на гала церемония в Софийската национална опера и балет.

Финалистите в конкурса "Мениджър на годината" получиха уникално вино Face-to-Face

Уникалните бутилки с червеното вино F2F от сортовете Каберне Совиньон, Сира, Регент бяха специално създадени от екипа на New Bloom Winery за финалистите в най-престижния бизнес конкурс у нас. Избата е официален винен партньор на конкурса тази година. Вината Face-to-Face се произвеждат от селектирани парцели в Тракийска низина. Те включват както популярни сортове, така и малко известните Дорнфелдер и Регент, които винарната включва в червените вина.

"Винената серия се казва Face-to-Face, защото вярваме, че комуникацията "лице в лице" е най-ефективна. Сигурни сме, че и десетимата кандидати за титлата "Мениджър на годината" спазват принципите на открития и честен диалог в работата си", коментираха от New Bloom Winery по време на представянето. 
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase