fallback

През последните двадесет и пет години DDB София се наложи като рекламна агенция, която определя
развитието на рекламната индустрия в България. Стотици клиенти, кампании и награди по-късно,
дойде време агенцията да направи следващата стъпка.

Считано от днес, DDB София ще приеме име, което отразява най-добре нейните ценности,
амбиции и устрем.

guts&brainsDDB ще продължи по същия път – този, който води към безкомпромисни и неочаквани
решения за широк спектър от комуникационни и бизнес задачи.

"Винаги сме предлагали качествен брандинг и е логично да се погрижим и за нашия.", казва Христос
Папаполизос, президент Югоизточна Европа и ОНД за DDB Европа. "guts&brainsDDB отразява вродената
упоритост и твърд характер на агенцията, както и нейната космополитност. Географски обозначеното
название DDB София вече не отразява нито едно от двете. guts&brainsDDB е и продължава да бъде горд член на семейството на DDB и дава пример как цялата международна група е способна да гледа напред."

"Живеем във вълнуващи времена и не се заблуждаваме, че можем да предвидим какво крие бъдещето.
Единственият начин да бъдем подготвени е да сме отдадени на собствените си ценности и да инвестираме в тях. Така ще осигурим стабилност за нас и нашите партньори.", казва Ангелос Парасхакис, изпълнителен директор guts&brainsDDB.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback
fallback