Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

В днешно време Google е най-голямата търсачка в света, а Facebook – най-голямата социална мрежа. Нормално е потребителите да прекарват много време в тях. Хората нямат време да седнат да гледат телевизия и новини и се информират онлайн.

Това посочи в ефира на Bloomberg TV Bulgaria експертът по онлайн маркетинг Евгени Йорданов.

„Социалните мрежи могат да са много силни за изразяване на мнение. Затова различни групи, различни групировки, се опитват да настроят хорското мнение и да се възползват от тяхната сила“, добави гостът в студиото.

„По време на президентските избори в САЩ през 2016 имаше различни групировки, дори и държави, с различни идеи, които целяха да прокарат. Водеше се доста голяма информационна война дали Русия се е намесила по някакъв начин в изборите. Но по-рано тази година ФБР излезе с официално становище, че е имало някакво вмешателство от Русия, по-точно свързани с нея компании“, каза още той.

„Истината е, че не само външни фактори са се намесили в този процес“, изтъкна експертът.

„Като търговски организации Google и Facebook се борят за пари от рекламодатели. Например НПО организацията, която е с републикански позиции – Secure America Now, е вляла милиони долари в такава реклама“, допълни Йорданов.

Как се води кампания в социалните мрежи? Какви са трендовете в развитието на тези платформи?

Повече можете да видите на Bloomberg TV Bulgaria. 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase