Снимка: Bloomberg TV Bulgaria
fallback

Мобилните реклами в един момент се изчерпват, пазарът се пренасища и технологичните компании трябва да търсят нови източници на приходи. Това коментира журналистът Боби Иванов в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите му 87% от приходите на Facebook идват от мобилни реклами, което според него е добре, но всъщност показва и една зависимост от точно този инструмент.

„Поради тази причина Facebook предупреди инвеститорите, че този доход не е сигурен за в бъдеще и че ще търси нови инициативи, с които да я запълни“, посочи журналистът.

„Различните компании инвестират различно – едни във виртуална реалност, други в изкуствен интелект, но като цяло те трябва да търсят новите ниши“.

Той сподели, че има слухове, според които Facebook работи по оригинално видео съдържание, което да пуска в своята социална мрежа.

„Твърди се, че социалната мрежа обмисля в бъдеще да навлезе и в пазара на HBO и Netflix в случай, че оригиналното съдържание се окаже успешно“, добави още той.

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

2

Анонимен

преди 6 години

На такива като Фейса не им трябват "нови източници на проходи". С тези лични данни, на миларди потребители, притежават света. Горко на хората които продължават да наливат данни при тях.

1

тъй е

преди 6 години

"Високотехнологичните" компании постоянно трябват да създават нужда, която в последствие да задоволяват за да може да се върти колелото. Че няма да се прецакат, няма, но дано поне следващата "мода" да е нещо полезно. Така или иначе ще се налеят маса пари в нея.

fallback