Снимка: Bloomberg TV Bulgaria
fallback

Призивът на над 30 европейски издатели до Европейския парламент за спиране на предложените поправки в законодателството, според което може да се наложи регулация на поверителността на данните в интернет, се появява в контекста на желанието хората да бъдат защитени от предоставянето на ненужна информация. Това коментира членът на УС на IAB Bulgaria Георги Малчев в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите му ако потребителите не оставят сигнали за това, което им е интересно, ще виждат рекламата на този, който може да спечели най-много от тях.

"Това е или някой огромен гигант, който таргетира почти всичко, или някой, който има начин да печели много от всякакви потребители, което от своя страна ще изтласка качествените рекламодатели", отбеляза той. 

Един от ефектите, който може да последва от приемането на поправките би бил пораждането на огромен стимул от страна на качествените медии за регистрация на потребителите, посочи Малчев.

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

4

Анонимен

преди 6 години

Ако щете вярвайте, толкова е отвратителна тази реклама, че никога не бих си купил нещо, рекламирано по такъв дразнещ начин!

3

Изгърбич Задвратян

преди 6 години

екипа на блумберг дали е питал работодателите си от мейл.ру и/или яндекс за тая статия

2

Анонимен

преди 6 години

uBlock е много по ефективен и лек ...

fallback