Снимка: Dnes.bg

Мъж е подал 22 жалби в Комисията за защита на потребителите за миналата година. Една от тях била срещу жена му, която работела в магазин - за неиздаден касов бон. Това съобщи Цветан Христов, директор на Регионалната дирекция на КЗП за областите Велико Търново, Русе, Габрово, Плевен и Ловеч.

Петима-шестима били гражданите, които годишно подавали по 20-30 сигнала.

"От броя на жалбите и сигналите, които постъпват в КЗП, се вижда, че хората са все по-активни, а това означава, че знаят кога към тях се правят опити да се адресират нелоялни търговски практики", коментира в Русе председателят на комисията Димитър Маргаритов, който организира изнесена приемна в града, предаде БТА.

Хората най-често търсят съдействието на комисията, когато имат проблеми в сферата на телекомуникациите - заради дефектни устройства или заради условия по предоставяне на самата услуга, за битови уреди, а също и за закупени онлайн дрехи и обувки.

През миналата година в КЗП са получени повече от 20 000 жалби и сигнали от потребители, което е ръст спрямо предишни периоди. По-голяма част от тях са основателни, а повече от 70 процента са решени в полза на жалбоподателите.

От началото на годината в КЗП са постъпили над 5000 жалби. Ако този интензитет се запази, до края на 2017 г. ще има повече от 25 000 сигнала.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase