Снимка: Bloomberg TV Bulgaria
fallback

Мобилното приложение Lucid, превръщащо снимки в произведения на велики художници, се използва от потребители в САЩ, Япония, Аржентина, Бразилия, Испания. С мобилното приложение Craze, което има за цел да държи потребителите в течение на най-актуалните събития, фокусът на стартъп компанията от своя страна бива насочен към България и Холандия. Това каза съоснователят на Lucid Георги Стоянов в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.  

Приложението Lucid е финансирано със собствени средства. „Вярвам, че първо трябва да оформим визията си в по-дългосрочен план, за да имаме по-висока оценка и ясна представа затова накъде вървим." В същото време, в момента, в който влязат инвеститори, те ще имат натиск в някаква посока, отбеляза той. 

Предприемачът обясни, че има много начини, по които компанията може да реализира печалба, използвайки приложението. Потребителите могат да повишават резолюцията на снимките, да пускат по-големи видеа, да премахват логото - всички тези неща могат да позволят на компанията да поиска някаква сума на месечна база или като еднократно плащане. По думите на Стоянов на този етап ключов фактор за компанията е не толкова реализирането на печалба, колкото задържането на потребителите. 

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

4

BURZUM

преди 7 години

СтарТЪП хахаха поредната инфантилна глупост...

3

Анонимен

преди 7 години

Поредното мамино синче, дали му парички да наеме някои индиец да направи нещо елементарно, и сега чака инвеститори да става милионер. Льольо, такива филтри има от 20 години, и днес са масови, под път и над път, без пари ги дават, има ги готови за употреба. Аман от предприемачи... да се ориентира към сводничеството по-добре.

2

Любо

преди 7 години

много си *** бе Гоше (ШибиРиби)

fallback