Комисията за защита на конкуренцията /КЗК/ постанови спиране на рекламата на снаксове "Pizzetti" произвеждани от "Чипита България" АД, съобщиха от комисията.
"Отделните елементи на рекламата, възприети в тяхната съвкупност, създават сериозен риск от заблуда на потребителите и следователно от увреждане на техните интереси. Рискът се състои в това, че подведени от рекламното послание, потребителите биха закупили Pizzetti с впечатлението, че купуват оригинално хлебно италианско изделие. Създаването на погрешно впечатление у потребителите води до увреждане и на интересите на конкурентите на "Чипита България" АД, които произвеждат, внасят и продават на българския пазар подобен род снаксови закуски, се казва в позицията на КЗК.
Преустановяване на излъчването на рекламата ще продължи до окончателното произнасяне по случая с решение на комисията по същество.
Куриозното в случая е, че рекламният клип на снакса завършва със слогана "Честният снакс" (The honest snack).
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
36
рекламист
преди 8 годиниРекламите са за да се зарибяват потребителите. За да стане това, трябва потребителя да хареса рекламата, той отдавна се е научил че го гъбаркат, затова и реклами с весел характер вървят по-добре. Аз лично съм си купувал Пицети заради рекламата, защото ми харесва стила, не че са ме подвели с нещо. Не бих си купил обаче Марети, които са си откровено подвеждане, че има нещо италианско в сухарите им, а рекламата дори не е някаква забавна. Реално е отблъскваща, защото те броят за балама.
35
Анонимен
преди 8 годиниОбикновено сменям канала, когато върви тази реклама. Антиреклама! Успокоителното беше, че и другаде правят *** реклами. Сега ми светнаха, че "калпавият матрял" и тук е показал, че е много калпав!
34
Анонимен
преди 8 годиниНе я знам