Снимка: Чипита България

Комисията за защита на конкуренцията /КЗК/ постанови спиране на рекламата на снаксове "Pizzetti" произвеждани от "Чипита България" АД, съобщиха от комисията.

"Отделните елементи на рекламата, възприети в тяхната съвкупност, създават сериозен риск от заблуда на потребителите и следователно от увреждане на техните интереси. Рискът се състои в това, че подведени от рекламното послание, потребителите биха закупили Pizzetti с впечатлението, че купуват оригинално хлебно италианско изделие. Създаването на погрешно впечатление у потребителите води до увреждане и на интересите на конкурентите на "Чипита България" АД, които произвеждат, внасят и продават на българския пазар подобен род снаксови закуски, се казва в позицията на КЗК.

Преустановяване на излъчването на рекламата ще продължи до окончателното произнасяне по случая с решение на комисията по същество.

Куриозното в случая е, че рекламният клип на снакса завършва със слогана "Честният снакс" (The honest snack).

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase