Снимка: Майонеза "Краси"

Комисията за защита на конкуренцията потвърди истинността на наложения от години рекламен слоган на майонеза "Краси", че е "Най-добрата майонеза" на България със свое решение №539 от 30.06.2015 година.

Държавният орган разгледа иск на "Олинеза" срещу "Краси", с който производителите от Костинброд атакуваха познатия от години рекламен слоган на най-продаваната марка майонеза у нас -"Краси".

От "Олинеза" твърдяха, че от телевизионен рекламен клип с участието на Кичка Бодурова, Мими Иванова и Развигор Попов излъчен през 2014 година са научили, че "Краси" е най-добрата майонеза на България. Комисията разгледа представените доказателства, от които става ясно, че същият рекламен слоган се използва от 2009 година в най-разпространените рекламни форми и постанови, че не е извършено нарушение от страна на производителя на майонеза "Краси".

В обосновката на решението си държавната институция посочва, че майонеза „Краси се произвежда от първокачествени суровини от проверени и надеждни доставчици, като при избора им никога не е търсена най-ниската цена, както и че използваните в майонеза "Краси” суровини са най-качествените и скъпи в Европа.

КЗК ясно подчертава, че твърдението „Най-добрата майонеза” на "Краси” не съдържа елементи със заблуждаващ характер, както и, че : "продажбите на майонеза „Краси” количествено превишават тези на други марки майонези”. Държавният орган набляга на наложената известност и разпознаваемост на марката обосновавайки решението си.

Не случайно Майонезите "Краси" стана любимата БЪЛГАРСКА МАРКА в потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” за 2015 година. Лидерът на пазара на майонеза у нас е победител в две продуктови категории - МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ и БЪЛГАРСКА МАРКА като грабна приза и в двата раздела. "Краси” е носител на ред отличия от престижни форуми - три златни медала от Международен Пловдивски панаир, Приз Пак, сертификат „Активни потребители” и други.