Кремена Стоянова Снимка: ЧЕЗ

Бихте ли разказали повече за кампанията за лоялност, която организирахте тази година?

Инициативата започна през пролетта и има за цел да подкрепи и поощри стотици хиляди наши клиенти, които са доволни от услугите на ЧЕЗ и плащат своите сметки в срок. В рамките на кампанията се проведе томбола, раздадохме близо 27 хиляди лева под формата на безплатни сметки, а последното теглене беше на 11 септември.

В томболата автоматично участваха всички битови клиенти на ЧЕЗ, които са заплащали в срок сметките си за електроенергия през последните 12 месеца. Всяка седмица на лотариен принцип комисия тегли 25 клиентски номера, които печелят безплатна сметка – стойността на последната сума, заплатена за електроенергия от съответния клиент. Спечелиха 600 души.

Защо раздавате толкова безплатни сметки предвид факта, че медиите вече информираха колко е намалял делът на ЧЕЗ от общата сметка за електроенергия?

Да, за съжаление все повече се свиват средствата, с които можем да работим за изграждане и поддръжка на съоръжения, обслужване на клиенти и развитие на услуги. Помните предполагам, че в началото на годината нашият дял в общата сметка беше 9%, след последните решения на Регулатора той достигна до 2,49%. Което значи, че от 100 лева сметка, в ЧЕЗ остават 2,49 лева, с които трябва да извършваме дейността си.

Въпреки икономическите и регулаторни ограничения наш основен приоритет остава качественото обслужване на нашите клиенти. Именно затова продължаваме да инвестираме в тази насока. Кампанията „Лоялността ви се отплаща“ е нашето своеобразно „Благодаря“ към всички тези, които спазват и ценят принципните и лоялни взаимоотношения между клиентите и бизнеса.

А не смятате ли, че една кампания не е достатъчна, за да обхване всички клиенти, които са лоялни към ЧЕЗ?

Точно така. „Лоялността ви се отплаща“ е само поредната стъпка от нашата клиентска програма. И разбира се, няма да е финалната.  През изминалата година в рамките на кампания за актуализация на данни подарихме 90 безплатни сметки за електроенергия на обща стойност над 3 000 лева, раздадохме 9 ваучера за черна и бяла техника, на обща стойност 3 600 лв. и една голяма награда - ваучер за 1 000 лева. В момента подготвяме нова кампания за своите лоялни клиенти.

Разкажете повече за най-новите инициативи в подкрепа на потребителите.

Разработихме онлайн система, която позволява архивиране на електронните фактури на нашите клиенти, така че те отвсякъде да имат достъп до своите сметки, сигурно и навреме.  В момента тече информационната кампания за новите цени и тарифи, които влязоха в сила от 1 август. Тарифите бяха променени, цените намаляха средно с 5% и бихме искали тази информация да достигне до всички наши клиенти. През септември всички битови клиенти на ЧЕЗ ще получат допълнителен материал на гърба на фактурите си, в който е направено сравнение между старите и новите цени, така че всеки да е наясно за какво плаща.


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase