Снимка: Getty Images News
fallback

 Китай и американският рапър Кени Уест имат едно общо нещо: те обичат коняк. Китайците са толкова въодушевени от френския коняк, че се очаква след четири години да се превърнат в най-верните му потребители, показва неотдавнашно проучване на International Wine & Spirits, поръчано от концерна за търговия на вино Vinexpo.

Китай вече е вторият най-важен пазар за коняк след САЩ и бавно пресушава световните запаси, пише в свой анализ Wall Street Journal.

В Поднебесната империя конякът е символ на статуса. Бизнес партньорите си го подаряват един на друг, пие се с удоволствие на корпоративни събития, както и на семейни тържества.

През миналата седмица производителят Pernod Ricard заяви, че марката му коняк Martell се разраства с бурни темпове благодарение на силното търсене в Китай. През втората половина на 2011 г. компанията е продала с 28% по-големи количества Martell, отколкото година по-рано. Нито една друга марка на компанията не расте толкова бързо.

В началото на годината и Remy Cointreau обяви, че продажбите на марката Martin през деветте месеца до декември се е увеличила с 37%. И Remy, подобно на Pernod, заяви, че силното търсене от Китай е най-важния двигател за растежа.

Oще новини за луксозни стоки четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

Анонимен

преди 12 години

Ми ние нали си имаме Слънчев бряг....

5

ii

преди 12 години

След 5 години 2/3 средната класа на света ще бъде в Китай. Незнам дали някой осъзнава какво значи това ... но арабската пролет ще е цвете пред това което предстой да се случи с Eвропа и USA.

4

Познавач

преди 12 години

Френски коняк? Буре с дъбови стърготини (викат им "шрот"), шльоковица и ултразвук и *** се прехласват. Като знам китайците, а и американците, какви изискани небцета имат! Тея, ако опитат старо "Поморие", лошо ще им стане!

fallback