Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Рекламният бизнес ще достигне нивата отпреди кризата през 2013 - 2014 г. Най-ниската точка на спад в рекламните инвестиции, която беше миналото лято, вече е минало, но още не може да се каже категорично, че кризата е зад гърба ни, смята шефът на агенция "Аргент" Владимир Денев.

Неговите лични наблюдения са за ръст от 20-25% през първата половина на годината в сравнение със същия период на миналата.

В момента на уеб рекламата се падат 5%, не повече от 10% са в прес рекламата, 5% са в радиото, около 10-15% е външната реклама и всичко останало е в телевизиите. Денев смята, че през тази година нетните инвестиции в уеб рекламата ще надвишат тези в радиото. Тенденцията вече се забелязвала от няколко години.

Денев не смята, че изборите през есента няма да донесат значителни рекламни разходи. Прогнозата му е, че тази година ще завърши с общ ръст на рекламните инвестиции от порядъка на 10%.

Подробности за състоянието и перспективите пред рекламния пазар в Investor.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase