Снимка: Reuters
fallback

Огромният наплив към конкурента на Facebook - Google+, доведе през уикенда до проблеми със запаметяването. Както съобщава инженерът и вицепрезидент на Google Вик Гундотра в кратка бележка в своя профил, услугата за проследяване на съобщенията е излязла извън строя за 80 минути заради препълване на паметта на сървър.

В резултат от това системата е продължила да праща едни и същи мейли до голяма част от потребителите си.

"Не очаквахме толкова голям интерес в толкова кратки срокове, а трябваше да сме подготвени", казва още Гундотра и се извинява за причинения от компанията му спам.

В момента Google+ се намира все още в тестов период. Нови потребители може да се включват само по покана на вече регистрирани.

Google+ има доста различни функции от тези на конкурента си Facebook и по всичко изглежда, че компанията е разбрала най-важното за повечето потребители на интернет - информация за всичко и комуникация с почти всеки - с приятели, познати, колеги, бивши гаджета или състуденти. Всички те се класифицират в т. нар. кръгове.

Информацията на стената може да се управлява чрез хронологични потоци на съдържанието, които се определят чрез етикети на контактните групи. Така например цялото съдържание, което се генерира от потребителите, добавени в кръга "колеги", ще виждате споделеното съдържание от тях само в работно време - от 9 до 17 часа.

Още новини от сферата на коменикациите в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

31

Анонимен

преди 12 години

гугъла са най големите!

30

an

преди 12 години

ОТ ТЕЗИ ВИРТУАЛНИ КОНТАКТИ ХОРАТА ВЕЧЕ НЕ СЕ СРЕЩАТ И НЕ СИ ГОВОРЯТ НА ЖИВО. ЦЯЛО ПОКОЛЕНИЕ ИЗРАСНА В ТАЗИ ВИРТУАЛНА СРЕДА. ВЪВ 21 ВЕК ХОРАТА ДО ТАКАВА СТЕПЕН СА ЗОМБИРАНИ ЧЕ ЗАБРАВЯТ НА КОЙ СВЯТ СА. ОСОБЕНО ДЕЦАТА И 20 ГОДИШНИТЕ. НА ТОВА МУ СЕ КАЗВА ПРОМИВАНЕ НА МОЗЪЦИ. ЩЕ ДОЙДЕ ВРЕМЕ КОГАТО ЩЕ ИМ ВЪЗДЕИСТВАТ ОТ РАЗСТОЯНИЕ. НЯМА ДА ИМАТ СВОЕ МНЕНИЕ ЗА ЖИВОТА.

29

Анонимен

преди 12 години

Това да виждаш споденото от колегите само в работно време е доста безсмислена функция, надявам се може да се изключва или поне да се променя часовият диапазон - все пак това не е работното време на всички, има си доста американски, английски и др. аутсорс компании най-малко с различно работно време. Между другото, не разбирам и какво им е конкурентното предимство пред Фейсбук - с какво са по-добри от тях, с какво привличат потребителите? Разбирам ги, че не са очаквали голям успех...

fallback